میدل ایست آنلاین/

توافق هسته‌ای بین ایران و غرب؛خطی بلند بین موفقیت و شکست

پایگاه خبری میدل ایست آنلاین در تحلیلی پیرامون دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و غرب از سرعت مذاکرات هسته‌ای خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛پایگاه خبری میدل ایست آنلاین روز سه شنبه نوشت:قدرت‌های جهانی و ایران از امروز دور جدید گفتگوهای خود را در شهر وین و با امیدواری نسبت به توافق نهایی که امکان دارد در آستانه فصل تابستان به تنش‌های غرب در مورد برنامه هسته‌ای ایران پایان بدهد،آغاز کردند.

این پایگاه خبری-تحلیلی در ادامه با اشاره به اینکه انتظار می‌رود سرعت این مذاکرات که سومین نشست از توافق ایران و غرب که در ماه نوامبر گذشته اتفاق افتاد،به شمار می‌رود و به لغو جزئی تحریم‌های اعمال شده علیه تهران منجر شد،در جریان روز سه شنبه افزایش یابد نوشت:وزیر امورخارجه ایران در بدو ورود به وین بر تلاش طرف‌های مذاکره کننده برای پایان یافتن مذاکرات در جریان این دور از گفتگوها و آغاز تهیه پیش نویس توافق نهایی تاکید کرد.

میدل ایست همچنین نوشت:واشنگتن هچنین به دنبال تهیه پیش نویس توافق نهایی در مذاکرات آتی(ماه می) است اما با این وجود همچنان ضروری است که طرفین امتیازهایی برای نزدیک شدن دیدگاه‌ها بدهند.


این پایگاه خبری-تحلیلی همچنین مذاکرات هسته‌ای بین ایران و غرب را به خطی بلند که احتمال موفقیت و شکست در آن است تشبیه کرد و میزان غنی سازی اورانیوم از سوی ایران را از نقاط حساس مذاکرات بین تهران و غرب دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار