رشد 84 درصدي تعداد مسافران فرودگاه خرم‌آباد

در نوروز 93 مدير فرودگاه خرم آباد گفت: ميزان اعزام و پذيرش مسافران نوروزي فرودگاه خرم‌آباد نسبت به مدت مشابه سال قبل 84 درصد رشد داشته است.

به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط‌عمومي فرودگاه خرم‌آباد، اسفنديار كياني با بيان اينكه از 25 اسفند 92 تا پايان 15 فروردين ، 26 پرواز در فرودگاه خرم‌آباد انجام شد گفت: 16 پرواز به مقصد مشهد مقدس و 10 پرواز نيز به مقصد تهران صورت گرفت.

كياني تعداد مسافر اعزام و پذيرش شده در زمان فوق را دو هزار و 19 مسافر اعلام كرد و افزود: از اين تعداد مسافر يك هزار و هشت نفر مسافر مشهد مقدس و يك هزار و 11 نفر نيز مسافر تهران بودند كه اين ارقام رشد 84درصدي را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان مي‌دهد.

كياني با اشاره به ميزباني كاروان راهيان نور در ايام نوروز امسال، خاطرنشان كرد: اين فرودگاه پذيراي 35 خانوار از كاركنان شركت فرودگاه‌هاي كشور بود.

مدير فرودگاه خرم‌آباد از پيگيري‌هاي استاندار لرستان در رابطه با افزايش پروازهاي اين فرودگاه قدرداني كرد و افزود: در حال حاضر در هفته 20 پرواز رفت و برگشت به مقصد تهران و چهار پرواز رفت و برگشت به مقصد مشهد مقدس انجام مي‌شود.

وي استمرار و تقويت اين پروازها را منوط به استقبال شهروندان و تلاش فعالان حوزه گردشگري در جذب مسافر عنوان كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار