"نفیسه روشن" در "کافه سوال ":

یک شبکه اجتماعی پای مرا به دادسرا باز کرد

"نفیسه روشن" در برنامه کافه سوال گفت: بازیگری امکان تجربه نقش‌های مختلف را برای من فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران برنامه تلویزیونی کافه سوال شب گذشته با محور تب شهرت میزبان "نفیسه روشن" و "شهرام خرازی‌ها" بود.   
 
"نفیسه روشن" بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در این برنامه گفت: من از 10 سالگی که به کانون پرورش فکری می‌رفتم به بازیگری بسیار علاقه داشتم و حتی در آن زمان خانواده‌ام را مجبور کردم که برای تماشای فیلم عروس مرا چهار بار به سینما ببرند اما به بخش شهرت بازیگری توجهی نداشتم و از دردسرهای آن آگاهی نداشتم.   
 
وی افزود: بازیگری این فرصت را به من داد تا در موقعیت‌ها و نقش‌های مختلف قرار بگیرم و بدین وسیله تجربه‌های مختلفی داشته باشم.   
 
وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که شهرت در روند بازیگری برای یک بازیگر می‌تواند ایجاد کند خدا را شکر می‌کنم که همسر من با برخورداری از ظرفیت‌های لازم و همچنین با همفکری و همراهی با یکدیگر اجازه ندادیم یک سری حرف‌ و حدیث‌ها از درب خانه ما وارد شود.   
 
روشن تصریح کرد: بخشی از بازیگری خیلی خوب است که انسان در آن زمان تصور می‌کند لبخند خدا را هدیه گرفته اما سختی‌هایی نیز به همراه دارد اما به عنوان مثال این سختی‌ها باعث شد من از شخصی که به طور جعلی صفحه‌ای با نام من در یکی از شبکه‌های اجتماعی درست کرده‌ بود شکایت کنم و به دادسرا بروم.   
 
شهرام خراز‌ی‌ها کارشناس سلامت روان در کافه سوال اظهار داشت : میل به شهرت یک امر غیر طبیعی نیست و به طور ذاتی هر انسانی علاقه به دیده شدن دارد اما این موضوع در برخی از افراد کمتر و در برخی دیگر بیشتر است .
 
وی افزود: تمایل به شهرت یک موضوع جهانی است و ما در همه جوامع با این امر رو به رو هستیم.   
 
خرازی‌ها تصریح کرد: سریال تلویزیونی پایتخت که به تازگی به پایان رسیده نمونه خوبی از تمایل به شهرت را به تصویر کشیده که ما در آن سریال شاهد بودیم که دو شخصیت "بهبود فریبا" و "نقی معمولی" به طور دائم در پی کسب شهرت بودند و هر یک سعی می‌کردند تا دوربین را تصاحب کنند.   
 
گفتنی است، برنامه تلویزیونی کافه سوال شنبه تا دوشنبه ساعت 21 میهمان مخاطبان شبکه دو سیما می‌شود.   
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار