رسول صدرعاملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

صحبت از فیلمنامه و سینماسازی در "سینما" عادت شده است

رسول صدرعاملی کارگردان "سینما" از مهمترین اتفاقات سال 92 می‌گوید.

رسول صدرعاملی در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درباره سال 92 گفت: در سال 92 اساسا هنر، ادبیات و فرهنگ احساس می‌کنم، قرار است در همه زمینه‌ها شرایط بهتری را ایجاد کند. انبوه تولیدات سینما در جشنواره فیلم فجر، تنوع فیلمسازان و حضور متفاوت فیلمسازان نشان از خلاقیت‌های بیشتر اهالی سینما در همه زمینه‌ها بود که معتقدم این دوره با همه انتقادات وارده، جشنواره مهمی برای اهالی سینما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دلیل حائز اهمیت بودن جشنواره فیلم فجر حضور مجموعه‌ای کاملا متنوع از افکار، ایده‌ها، قصه‌ها و آدم‌های متفاوت با طرز فکرهای مختلف برای اولین بار در طول این چند سال بود که بنده امیدوارم این اتفاق در سال آینده بدون  هیچ شتاب زدگی ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اتفاق مهم سینمایی در سال 92 گفت: دیده شدن افراد فعال در بخش صنعت سینما و در دل جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار مهم امسال است، در سینما عادت شده که تنها با بحث در مورد فیلمنامه، تولید و سینماسازی هیچکس حواس خود را به این افراد معطوف نکرده، متاسفانه در سینمای ایران هیچ کس حواسش به تلاش عده‌ای جوان فعال در پشت صحنه نبود و نمایشگاه تجهیزات فنی سینمایی با وجود رسانه‌ای نشدن هیچ خبرگزاری و روزنامه‌ای اتفاق بسیار خوب و شوق انگیزی بود.

رسول صدرعاملی در پایان با اشاره به دیگر اتفاق مهم سینمایی خاطرنشان کرد: نکته بعدی باز شدن خانه سینما است که معتقدم گردهم آمدن همه اعضای سینما را جز در خانه سینما هیچ جای دیگر نمی‌توان دید.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینما ، فیلمنامه ، صنعت ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار