با هوشياري مرزبانان در دوازدهمين روز نوروز اتفاق افتاد؛

انهدام 2 باند قاچاق در مرز دريا و خشکي

معاون اطلاعات فرماندهي مرزباني ناجا از كشف بيش از 200 كيلو گرم انواع مواد مخدر در پي انهدام دو باند قاچاق در خشكي و دريا توسط مرزبانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار قاسم زمانيان با اعلام رصد لحظه به لحظه مرزهاي كشور از 27 اسفند سال گذشته تا 16 فروردين ماه در قرارگاه نوروزي مقداد فرماندهي مرزباني ناجا عنوان داشت : مرزداران كشور با تلاش هاي همه جانبه خود در كنار خدمت رساني به مسافران نوروزي و امداد رساني به آنان موفقيت هاي خوبي را از ابتداي سال تا كنون بدست آورده اند و طي 24 ساعت گذشته نيز موفق به انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر در زمين و دريا شدند.

سردار زمانيان تصريح كرد : ماموران مرزباني طي اقدامات گسترده اطلاعاتي و كمين بر سر راه هاي احتمالي ورود قاچاقچيان موفق شدند در دو عمليات جداگانه در زمين و دريا از ورود بيش از 200 كيلو گرم انواع مواد مخدر به كشور جلوگيري كنند.

معاون اطلاعات فرماندهي مرزباني ناجا اشراف اطلاعاتي گسترده در مرزهاي كشور را حاصل تعامل بسيار خوب مرزنشينان با مرزبانان دانست و افزود : اين دو باند با كمك اطلاعاتي مرزنشينان در مناطق جكيگور استان سيستان و بلوچستان و جاسك استان هرمزگان منهدم شدند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.