حاشیه‌های رادیو تلویزیون در اسفندماه 92؛

سریال سازی کارگردان "پایتخت" در ماه رمضان/درگذشت بازیگر سریالهای تلویزیونی در سکوت خبری

کارگردان "پایتخت3" سریال "مدینه" شبکه یک سیما را می‌سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در سوم اسفند 92 متوجه شدیم که "سیروس مقدم" کارگردان سریال "پایتخت"، "مدینه" را برای ماه رمضان شبکه یک سیما می‌سازد و به دنبال آن، "مسعود روایی" مجری طرح و تهیه‌کننده پروژه "شهید چمران" گفت که نگارش اولیه این مجموعه توسط "جلیل سامان" پس از هشت ماه تحقیق انجام شده است. 

بنابراین گزارش روز ششم اسفند 92، مطلع شدیم که 4 سریال و 126 فیلم سینمایی جدید برای نوروز تلویزیون ساخته شده و به زودی روی آنتن می‌رود. 

در ادامه این گزارش، در بیست‌ویکم اسفندماه باخبر شدیم که بازیگر پیشکسوت سیما و تلویزیون "پروین میکده" در سکوت خبری در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. 

بنابراین گزارش، 25 اسفندماه شنیدیم که "رادیو گلچین" در برنامه‌ای با عنوان "باغ صدا"، صدای برخی از مشاهیر ایران که تا به حال پخش نشده را به روی آنتن می‌برد. "رادیو گلچین" در اولین روز عید نوروزی که فعالیت خود را آغاز کرده قصد دارد گزیده‌هایی از برنامه‌‌های نوروزی امسال و سالهای گذشته شبکه‌های رادیویی را برای مخاطبان پخش کنند. این شبکه با انتخاب شعار"بهار خاطره‌ها" در این ایام می‌خواهد به سراغ برنامه‌سازان رادیو برود و خاطرات آنان را به سمع مخاطبان برساند.

این شبکه در پخش "باغ صدا"، صدای برخی از مشاهیر ایران را که تا به حال پخش شده است را به روی آنتن می‌برد.
 
بنابراین گزارش؛ پخش برنامه ادبیات ایران با صدای "مهدی اخوان ثالث" تنها بخشی از آثار انتخابی آرشیو رادیو را در"رادیو گلچین" است. 

در ادامه این خبر، مخاطبان می‌توانند برای شنیدن برنامه‌های مورد علاقه خود، جدول پخش برنامه‌های "رادیو گلچین" را از طریق سایت رادیو نما radio nama.ir و سامانه اطلاع رسانی EPG دریافت کنند. 

همچنین از شنوندگان "رادیوگلچین" در ایام نوروز دعوت شده با عضویت در باشگاه مخاطبان گلچین (iribcloob.ir) آثار صوتی خود را ارسال کنند تا در بخش مناسبی، آثار این عزیزان در رادیو گلچین پخش شود. 

در پایان این گزارش؛ "رادیو گلچین" هر شب از ساعت 22 الی 6 صبح بر روی موج FM ردیف 5/105 و کانال 13 برای علاقمندان پخش خواهد شد.  


انتهای پیام/ رس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۳
پایتخت 3 خیلی خوب بود. امیدوارم اقای سیروس مقدم پایتخت های 4 و 5 را نیز بسازد. به نظر من پایتخت 3 در بین همه سریال ها اول است. ممنون از چنین پایتخت 3 ی لاکچری !
آخرین اخبار