رئيس دانشگاه علوم پزشكي البرز عنوان كرد؛

استقرار پزشك و امكانات درماني براي بستري موقت بيماران در ايستگاههاي سلامت استان البرز

رئيس دانشگاه علوم پزشكي البرز گفت: به منظور بستري موقت بيماران در ايستگاههاي سلامت، پزشك و امكانات درماني در اين ايستگاهها مستقر شده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا، دكترمحمدحسن ناصري ضمن بيان اين مطلب افزود: همچنين به منظور ارايه خدمات بيشتر به مسافران نوروزي يك دستگاه اتوبوس آمبولانس با 13تخت پزشكي در ايستگاه سلامت نوروزي عوارضي مهرشهر مستقر شده است.

وي از استقرار 4 ايستگاه سلامت در استان البرز خبر داد و گفت: در اجراي طرح امداد نوروزي كه از 26 اسفند سال 92 آغاز و تا 16 فروردين ماه سال جاري ادامه دارد، 52 دستگاه آمبولانس در نقاط مشخص شده استقرار يافته اند كه به مسافران نوروزي و حادثه ديدگان احتمالي، خدمات پيش بيمارستاني ارايه مي دهند.

دكتر ناصري ضمن اشاره به حضور 400 نيروي انساني در طرح بسيج نوروزي و ارائه خدمات درماني به مسافران نوروزي افزود: در اين طرح تمام واحدهاي پذيرايي بين راهي و شهري در استان از سوي بازرسان بهداشت محيط ، نظارت شده و تا پايان فروردين ماه به صورت مرحله اي بازرسي و نظارت انجام مي شود.

وي همچنين از توزيع 10 هزار بروشور در زمينه مباحث بهداشتي ، كمكهاي اوليه حين سفر و نكات بهداشتي و درماني در خصوص مسموميت غذايي و دارويي در ايام نوروز خبر داد و گفت: تمام تلاش مجموعه دانشگاه اين است كه در ايام نوروز با توجه به تعطيلات، بهترين خدمات بهداشتي درماني به مردم استان و مسافرين ارايه شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.