تورهای گردشگری و تهران گردی در جنوب شرق پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری تورهای گردشگری و تهران گردی در این منطقه خبر داد.

ابوالفضل حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری تورهای گردشگری و تهران گردی همزمان با ایام نوروز در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 قرار دارد. این طرح همزمان با ایام نوروز در محلات 20 گانه منطقه 15 از نخستین روز فروردین ماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح حدود 600 شهروند در محلات 20 گانه منطقه 15 و مسافران نوروزی در تورهای گردشگری و تهران گردی این منطقه شرکت کرده‌اند.
 
حیدری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری تورهای گردشگری و تهران گردی در محلات 20 گانه نواحی 8 گانه منطقه 15 برگزاری اردوهای یک روزه و نیم روزه از جمله بازدید از مراکز فرهنگی قلمستان، موزه فیلم نیاوران، زیارت آستان مقدس امامزاده صالح(ع)، برگزاری اردوی تهران گردی تهران قدیم شامل باب همایون، کاخ دادگستری، مسجد ارگ، رادیو تهران، کاه گلستان، مدرسه دارالفنون از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: 11 اردوی تهران گردی و گردشگری، 10 اردوی یک روزه و 2 اردوی نیمروزه در دهه اول فروردین ماه سال 93 و ایام نوروز در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه برگزار شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تور ، گردشگری ، پایتخت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار