مدیر کل بورس وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛

بورسیه دانشجویان دانشگاه آزاد بر حسب قوانين مقدور شد

دانشجویان دانشگاه آزاد بر حسب قوانین می‌توانند جهت ادامه تحصیل بورسیه شوند.

غلامی مدیر کل وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به مباحثی که در خصوص بحث بورس دانشجویان دانشگاه آزاد و قطع این امر رخ داده بود، باید بگویم که کل بحث بورس بر اساس قانون زیر نظر‌ ما قرار دارد ولی تفکیک نداریم، مثلا این امر که دانشجوی دانشگاه آزاد نمی‌تواند از بورس استفاده کند، وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه برخی مسئولان دلیل قطع بورس دانشجویان دانشگاه آزاد را به دلیل وجود تمامی امکانات و مقاطع مختلف آموزش عالی در داخل کشور دانسته‌اند، افزود: در پاسخ باید بگویم که امر هیچ وقت به صورت مطلق وجود ندارد، چرا که ممکن است دانشجویان کشور مثلا در رشته‌های مان رشته‌ای که مربوط به تخصص خاصی باشد و در داخل پوشش علمی کاملی وجود نداشته باشد، خواستار بورس به دانشگاه‌های خارج از کشور باشند، و البته کشور هم در این رشته خاص وجود داشته باشد.

غلامی تصریح کرد: هدف اصلی در خصوص بورس دانشجویان ایرانی به دانشگاه‌های خارج از کشور این است که دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی به داخل کشور برگردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، دانشگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
سلام توروخدا شما پیگیر باشید که امتحانای دانشگاهو جلو بندازن.مگه ما دانشجوها نمیخوایم فوتبال ببینیم؟توروخدا شما صدای مارو به گوش مسوولا برسونید.
آخرین اخبار