ویندوزفونی ها مراقب باشند!

به تازگی موارد کلاه برداری در Windows Phone Store مشاهده شده در یکی از این موارد خدمات رایگان شرکت گوگل فروخته می شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تعداد زیادی از کاربران ویندوزفون مشتاق شنیدن اخباری هستند که نشان دهد گوگل سرمایه گذاری در زمینه ارائه اپلیکیشن های رسمی ویندوزفون را آغاز کرده است. متاسفانه, همین کاربران مشتاق هدف مناسبی برای شیادان هستند تا نسخه های جعلی اپلیکیشن هایی به نام گوگل را به آنها بفروشند. بعضی از این اپلیکیشن ها به تازگی در Windows Phone Store بازدید بالایی نیز داشته اند.

خوشبختانه به خوبی دیگر نسخه های جعلی در سیستم عامل های دیگر نیستند. قانع کننده ترین قسمت آن حضور عنوان "Google, Inc." در قسمت منتشر کننده است, در صورتی که گوگل واقعی به صورت "Google Inc." نام گذاری شده است (بدون کاما). اگر از این قسمت بگذریم, قسمت های جعلی به راحتی تشخیص داده می شوند. برجسته ترین قسمت آن فروختن اپلیکیشن های (Hangouts, Maps, Search, Voice, Google+) به قیمت 1.99 دلار است. در صورتی که گوگل موارد مذکور را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

به طور مشخص چنین اپلیکیشن هایی به مدت طولانی در Windows Phone Store باقی نخواهند ماند, اما به هر حال باید اینگونه موارد اطلاع رسانی شود. این یکی از نقاط ضعف شرکت مایکروسافت است و باید هر چه زودتر راه کاری برای آن بیاندیشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.