با حضور گسترده مردم تهران؛

پیکر شهید علی خلیلی تشییع شد

پيکر پاک و مطهر طلبه بسيجي شهيد امر به معروف و نهي از منکر، علي خليلي در تهران تشييع شد و براي خاكسپاري به قطعه 24 گلزار شهدا در بهشت زهرا انتقال يافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران پيکر پاک و مطهر طلبه بسيجي شهيد امر به معروف و نهي از منکر، علي خليلي در تهران تشييع شد و براي خاكسپاري به قطعه 24 گلزار شهدا در بهشت زهرا انتقال يافت.

در اين مراسم که از مسجد فاطمه الزهرا در خيابان هفت حوض نارمک تا مسجد النبي ميدان نبوت برگزار شد، جمع کثيري از مردم تهران،خانواده‌هاي معظم شهدا، نايب رئيس و برخي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، برخي مسئولان لشكري و كشوري و جمعي از طلاب حوزه‌هاي علميه و دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران حضور داشتند.

در اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين صديقي امام جمعه موقت تهران بر پيکر شهيد نماز خواند. 

حاضران در اين مراسم با سر دادن شعارهاي "يا حسين(ع)"، "علي خليلي شهادتت مبارک"، عزم جدي مسئولان قضايي را در برخورد با ضاربان اين شهيد خواستار شدند.

شرکت کنندگان در اين مراسم همچنين با تاکيد بر اينکه امر به معروف و نهي از منکر از وظايف ديني و اعتقادي هر مسلماني است حمايت مسئولان را از آمران به معروف خواستار شدند.

حجت الاسلام شهيد علي خليلي از مربيان مؤسسه بهشت تهران بود كه 25 تير 1390 به هنگام بازگشت از هيئت به خاطر امر به معروف و نهي از منكر مورد ضرب و شتم عده‌اي اوباش قرار گرفت.  

علي خليلي جانباز ناهي از منكر پس از تحمل يك دوره بيماري طولاني ناشي از جراحات وارد شده، عصر يكشنبه هفته جاري در بيمارستان بعثت دعوت حق را لبيك گفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: علی خلیلی ، بسیجی ، طلبه ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۴۱ ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
خدایا این شهیدرا باشهدای کربلا ی امام حسین علیه السلام محشور بفرما و مقامش را در نزد خود عالیتر بگردان . از مقامات قوه قضائیه اشد مجازات را از عاملین این جنایت خواستاریم.
Iran (Islamic Republic of)
فرض اله کامرانی
۰۸:۱۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
خدایا مرا در روز قیامت با شهدا محشور بگردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۳
خدا با امام حسين(ع) محشورش كنه
آخرین اخبار