بورت ماچک اردیبهشت 93 در ایران/ پیام نوروزی کوزه گری

سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران که هم اکنون در اسلوونی است اول اردیبهشت 93 به کشورمان خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ بورت ماچک اهل اسلوونی که به تازگی سکانداری تیم ملی هندبال کشورمان را به دست گرفته است هم اکنون در کشور خود به سر می‌برد و قرار است اول اردیبهشت سال 93 به کشورمان بازگردد تا تمرینات ملی پوشان بزرگسالان را بر عهده بگیرد. 

در ادامه گزارش آمده است که رقابتهای لیگ برتر هندبال آقایان ایران اواسط اردیبهشت سال آینده به اتمام خواهد رسید و به محض خاتمه این مسابقات اردوهای تیم ملی هندبال کشورمان آغاز خواهد شد تا در رقابتهای 2014 قاره کهن شرکت کند. 

شایان ذکر است؛ تیم ملی هندبال کشورمان با رهبری رافائل کاسترلو اسپانیائی توانست نخستین مدال خود را در مسابقات جام ملتهای آسیا کسب کند و برای اولین بار در رقابتهای جهانی 2015 که در قطر برگزار مي‌شود حضور يابد.

**پیام نوروزی رئیس فدراسیون هندبال جلال کوزه‌گری

رئیس فدراسیون هندبال در پیامی فرا رسیدن سال نو را به جامعه هندبال ورزشی تبریک گفت و یادآور شد آرزوی سلامت و پیروزی برای جامعه هندبال و ورزشی کشورمان در سال جدید کرده است و از روسای تیمهای استانها، مربیان داوران و پیشکسوتان قدیمی هندبال که در سال 92 و مدیران باشگاهها که بازیکنان خود را وارد کار از رقابتهای این ورزش کرده‌اند تشکر کرد و برای همه آنها آرزوی روزهای خوب و پیروزی را کرده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی هندبال کشورمان نخستین حضور خود را در رقابتهای جهانی تجربه خواهد کرد کوزه‌گری از زحمات اصحاب رسانه اعم از شنیداری، مکتوب، رادیو و همه و همه تشکر و قدردانی مي‌کنم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، مدیران ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار