سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی:

اطلاعات اوليه مربوط به هواپيمای ناپديد شده منتشر نمی‌شود

"هشام الدین حسین" سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی درکنفرانس خبری در کوالالامپور تاکید کرد تا اطلاعات به دست آمده از تحقیق درباره ناپدید شدن هواپیمای مالزی تایید نشود منتشر نمی شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ،سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی درکنفرانس خبری در کوالالامپور تاکید کرد تا اطلاعات به دست آمده از تحقیق درباره ناپدید شدن هواپیمای مالزی تایید نشود منتشر نمی شود. 

"هشام الدین حسین" گفت در 24 ساعت گذشته نجیب رزاق نخست وزیر مالزی با همتای استرالیایی و چینی خود صحبت کرد. وزیر امور خارجه مالزی یادداشتهای دیپلماتیک به همه کشورهایی که در عملیات جستجو مشارکت دارند، ارسال کرد. ما از همه کشورهایی که در این عملیات مشارکت دارند، دائما اطلاعات جدیدی را دریافت می کنیم و اطلاعات لازم را به آنها می دهیم. البته ما اجازه نداریم اطلاعاتی را که از برخی کشورها دریافت می کنیم ، منتشر کنیم. در 48 ساعت گذشته مالزی روی جنبه های دیپلماتیک، فنی  و لوجستیک عملیات جستجو کار می کند. شمار کشورهایی که در این عملیات مشارکت دارند به بیست و شش کشور افزایش یافته است و مالزی همچنان رهبری و هماهنگی کلی این عملیات را بر عهده دارد. عملیات جستجوی در کوریدورهای جنوبی و شمالی ادامه دارد. مالزی از همان ابتدا با نهادهای بین المللی همکاری دارد. پلیس با خانواده های خلبانان و کمک خلبانان ملاقات داشته و از آنها تحقیق کرده است. مالزی همچنین با اف بی آی نیز در این خصوص همکاری دارد. برخی می گویند مالزی اطلاعات مسیر پرواز هواپیما را پنهان می کند اما همه باید بدانند مهمترین اولویت ما پیدا کردن هواپیماست و در عین حال نمی خواهیم اطلاعات تایید نشده را منتشر کنیم. ما اطلاعاتی را که می تواند به پیدا شدن هواپیما کمک کند اصلا پنهان نمی کنیم اما باید از صحت آنها مطمئن شویم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار