سفره هفت سین نوروزی در برج آزادی

سفره هفت سین نوروزی به کوشش "سهیلا رضائیان" در تالار آیینه برج آزادی چیده شد تا به رسم کهن ایرانیان به استقبال نوروز 1393 برود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برج آزادی، طبق روال سال‌های گذشته، امسال نیز سفره هفت سین در برج آزادی پهن شد. این سفره هفت سین کاملا برگرفته از سنت های قدیم ایران است که در آن از درخت به عنوان نماد فصل بهار استفاده شده و تلاش بر این بوده تا سنت ها و قوانین گذشتگان در آن به نمایش گذاشته شود. در کنار درخت ها از نمادهای زیبای دیگری چون نور، کتاب مقدس قرآن، کتاب اشعار حافظ و سایر عناصری که در سفره هفت سین ایرانیان جای دارد، قرار گرفته است. در کنار این هفت سین نیز نمایشگاهی از تابلوهایی به سبک کوچه باغ های قدیم و صنایع دستی از نوع پتینه کاری، فیروزه و ... برپا شده است.

سهیلا رضائیان 22 سال است که در عرصه ی هنرهای تجسمی و در رشته های نقاشی، طراحی، سفره آرایی، تابلوهای حجمی، گل آرایی و ... فعالیت می کند و نوروز سال 1389 و 1392 نیز سفره هفت سینی را در برج آزادی برپا کرده بود که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

سفره هفت سین نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز در تالار آیینه برج آزادی همه روزه از ساعت 9 تا 19 در معرض دید علاقمندان خواهد بود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار