اردبیل/

استقرار 242 گشت خودرویی پلیس در جاده‌های اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در قالب طرح نوروزی پلیس 242 گشت خودرویی با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جاده‌های این استان مستقر شده و سلامت سفر هموطنان را تضمین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ معراج ظهیری امروز در مراسم اعزام تیم‌های گشت پلیس راه اردبیل اظهار داشت: ما در نوروز 93 با بسیج تمامی امکانات و پرسنل خود تلاشمان را به کار گرفتیم تا یک رضایت‌مندی نسبی را در مردم با روان‌سازی ترافیک و ترددها ایجاد کنیم تا آرامش و ایمنی سفر در جاده‌ها برقرار و سلامت بیش از بیش مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: ما با شعار «امنیت، سلامت و نشاط رهاورد نظم و قانون» در قالب اکیپ‌های خودرویی و موتوری تمامی جاده‌های استان را زیر پوشش قرار می‌دهیم و تلاشمان بر این است تا جلوی خطرات و تصادفات ناگوار در حد امکان و با رعایت ضوابط و مقررات از سوی رانندگان به حداقل برسد.

رئیس پلیس راه استان اردبیل هدف از اجرای طرح را افزایش ایمنی عبور و مرور،‌ تامین رضایت‌مندی شهروندان، کاهش سوانح ترافیکی، رسیدگی فوری به تصادفات و کاهش تخلفات اعلام کرد و افزود: سعی‌مان بر این است تا با همکاری بیش از 6 دستگاه همراه در جاده‌های استان نظیر هلال احمر، راهداری، اورژانس و ... بتوانیم خدمات مناسبی را ارائه کنیم.

ظهیری محدوده اجرای این طرح را جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی اعلام کرد و یادآور شد: طرح پلیس تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و ما از ظرفیت همیاران پلیس، راهوران محلی و همچنین اکیپ‌های امداد خودرو استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه فعالیت 18 تیم خودرویی امداد جاده‌ای، فوریت‌های پزشکی، 52 تیم گشت خودرویی هلال احمر و 40 تیم گشت خودرویی امداد خودرو را در ایام نوروز 93 یادآور شد و گفت: در مجموع 242 گشت خودرویی در جاده‌های استان استقرار می‌یابند که قرار است روزانه یک هزار و 200 نفر در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، گشت ، خودرویی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.