نبی: وینگادا برای عقد قرار داد به ایران آمده است/اردوهای تیم ملی از دستور کار خارج نشده است

سرپرست تیم ملی گفت: وینگادا هم اکنون در تهران بوده و جلسه‌ای برای عقد قرار داد با فدراسیون گذاشته است.

 محمد نبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وینگادا‌ هم اکنون در تهران هستند و جلسه‌ای با فدراسیون فوتبال گذاشته به لحاظ قرار دادی هنوز به تفاهمی نرسیده‌اند، امروز برای به تفاهم رسیدن و عقد قرار داد به تهران آمده‌اند و اگر به تفاهم برسند دستیارانش‌ ایرانی خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: افاضلی مربی تیم امید اردوها را شروع کرده تا بازیکنان را آماده نگه دارد و انشاءالله وینگادا بیاید کار را ادامه دهد.
 
 نبی در مورد دستیاران ایرانی کی روش ادامه داد: کی روش هنوز اسامی هیچ دستیاری به ما اعلام نکرده است، دقیقا نگفتند که چه دستیاری می خواهند و چه کسانی به تیم ملی  دستیار ایرانی و خارجی معلق می شوند کی روش در حال بررسی کردن مربیان است، دستیاری که مد نظر وی هست گزینه را نهایی کند و به فدراسیون فوتبال اعلام بکند.
 
وی تصریح کرد: دستیاران ایرانی و خارجی کی روش تا اواسط فروردین معلوم و به همه اعلام می شود.
 
نبی در خصوص اردوهای قبل از جام جهانی گفت: کفاشیان در این مورد توضیح داده‌است، پیش از این با اسپانسری که گرفته‌ایم بخشی از اردوها مثل برزیل را قطعی کرده‌ایم ولی اردوی آفریقای جنوبی و اتریش در دستور کار فدراسیون است و هنوز از دستور کار خارج نشده است ولی باید منابع مالی آن مشخص و جذب شود تا بتوانیم این اردوها را برگزار کنیم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: اسپانسری که فدراسیون گرفته 5 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال داده که بخشی از پول مربوط به مربیان خارجی و داخلی تیم ملی است، هزینه های جاری فدراسیون بابت میزبانی هایی که از گینه و  کویت داشت مثل پول هتل بود که پرداخت شد، 5 میلیارد برای فدراسیون مثل یک خلال دندان است!

انتهای پیام/
برچسب ها: نبی ، عقد ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار