ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: حضور در مسابقات قهرمانی جهان ژاپن اولین تجربه برون مرزی من است.

منصوره رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعلام کرد: بسیار خوشحالم که در ترکیب بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ژاپن قرار گرفته‌ام و امیدوارم تیم بانوان ایران بتواند نماینده شایسته‌ای برای کشورش باشد و در مسابقات خوب ظاهر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیش از این تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی را داشته است یا خیر گفت: من به مسابقات خارج از ایران اعزام نشده بودم و رقابت‌های قهرمانی جهان اولین تجربه من است، اما در مسابقات بین‌المللی جام فجر که در ایران برگزار می‌شد شرکت کرده‌ام و تجربه مسابقه با بازیکنان خارجی را دارم.

رضایی خاطرنشان کرد: در مسابقات فجر کاپ امسال همراه تیم ایران الف بودم که عنوان سومی را به دست آوردیم در بازی‌های انفرادی هم فکر می‌کنم با توجه به تجربه کمی که داشتم خوب کار کردم در مرحله حذفی مقابل نفر اول تیم ملی قزاقستان با نتیجه نزدیک 4 بر 3 باختم.

بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران پیش‌بینی خود را از مسابقات قهرمانی جهان ژاپن اینگونه توصیف کرد: رقابت‌های سال 2014، تیمی است و عملکرد من به تیم بستگی دارد تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. 

وی در خصوص اردوی تیم ملی بانوان گفت: تاکنون درباره زمان اردو چیزی به مانگفته‌اند اما به طور حتم اردو برگزار خواهد شد، من هم برای آمادگی در مسابقات جهانی تمریناتم را دو برابر کرده‌ام و به همراه خانم بلوچی به عنوان مربی تمرین می‌کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/
برچسب ها: رضایی ، پینگ پنگ ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار