شب گذشت در مجموعه ورزشی زرافشان

امیر علی دانایی در یک بازی خیر خواهانه پا به توپ شد!

مجموعه " آبیژو"هر هفته مسابقات فوتسالی به نفع کودکان سرطانی محک با حضور یک چهره شاخص بر گزار می کند که این هفته امیر علی دانایی با حضور در این تیم به صورت جدی پا به توپ شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ امیر علی دانایی را که بیشتر با نام فرماندار کلاه پهلوی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسند پس از خوش درخشیدن در مجموعه فاخر کلاه پهلوی به تازگی در 2 فیلم متفاوت از داریوش مهرجویی و بهروز افخمی جلوی دوربین رفته است و به زودی چهره جدیدی از وی خواهیم دید.

براساس این گزارش امیر علی دانایی که قبل از حضورش در تلوزیون و سینما یک فوتبالیست حرفه‌ای بود و بارها در این باره مصاحبه وی را خوانده‌ایم ،هنوز هم علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارد و امیر قلعه نویی هر از گاهی از او دعوت می‌کند تا در کنار تیم استقلال به تمرین با این تیم بپردازد.

مجموعه فرهنگی وهنری "آبیژو" چند وقتی است که با تشکیل یک تیم فوتسال دوستانه هر هفته در مجموعه زر افشان مسابقه فوتسالی را با دعوت از یک چهره شاخص برگزار میکند و منافع مالی آن را به نفع کودکان سرطانی محک اختصاص میدهد.

از این رو میهمان این هفته "تیم فوتسال آبیژو" امیرعلی دانایی بود و یک بازی بی‌نظیر را به اجرا گذاشت و ثابت کرد که هنوز توانایی قابلی در فوتبال دارد.

گفتنی است که هفته گذشته سید محمد رضا حسینیان مجری تلوزیون هم با حضور در این تیم در کنار بازیکنانی چون افشین رحمانی،حمید . فراهانی راد،میلاد ورشابی،امید رحمتی ،محمود عسگریان ،مجید فراهانی راد،سامان سردار نیا،محمد رضا آقابيك و میلاد رحمتی پا به توپ شد.

براي ديدن عكسهاي بيشتر از اين مسابقات ميتوانيد به آدرس www.abijou.ir مراجعه نماييد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.