اردبیل/

کاهش 6 درصدی جرایم در استان اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در ۱۱ ماهه امسال میزان جرایم در استان اردبیل ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سردار ابراهیم کریمخانی در تشریح برنامه های پلیس در ایام پایانی سال در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل جزو 3 استان پاک کشور است که در برخی از جرایم نظیر سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، سرقت از بانک و سرقت های سازمان یافته آمار این استان در حد صفر است.

وی با اشاره به مبارزه بی امان پلیس با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر بیان کرد: امسال 636 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش، هروئین، کراک، شیشه و قرص های روان گردان در استان اردبیل کشف و ضبط شده و 4 هزار و 350 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل رویکرد پلیس را در سال آینده، رویکرد تخصص محور با مراقبت جدی تر از تقویت امنیت اجتماعی و ساماندهی بهتر امور توصیف کرد و گفت: پلیس در روزهای پایانی سال 92 برنامه های خود را در 3 محور اعم از انتظامی، راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش در چهارشنبه آخر سال پیگیری می کند.

سردار کریمخانی تصریح کرد: در بخش ایجاد نظم و امنیت بیشتر در چهارشنبه آخر سال پلیس با همکاری خود مردم به ویژه امسال با همراهی ریش سفیدان و معتمدان محلات سعی دارد تا از آسیب های این ایام پرهیز کند و یک امنیت روانی و روحی را در جامعه برقرار کند.

وی بیان کرد: در همین راستا ما از یک ماه پیش برخورد جدی را با عوامل تهیه و توزیع مواد محترقه و آتش زا آغاز کردیم به طوری که در همین مدت 650 هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شده که این کشفیات نسبت به سال قبل رشد 34 درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، جرایم ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.