کرمان/

وجود بیش از 1115 متقاضی بافندگی در کرمان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: بیش از 1115 تقاضا از سوی مددجویان شهرستان‌های مختلف استان جهت بافندگی دریافت کرده‌ایم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، "حمید کریمیان‌زاده" شامگاه شنبه در جلسه ستاد توسعه فرش استان کرمان اظهار کرد: تفاهم نامه‌ی 10 بندی را با شرکت فرش استان مطرح کرده‌ایم تا بتوانیم از هم‌افزایی، توان و همسویی منابع دو دستگاه جهت کمک به صنعت فرش کرمان استفاده کنیم.

وی افزود: بدنبال امضای این تفاهم‌نامه شرکت فرش استان متعهد شده است تا نیروی انسانی را تامین کند و کارگاه‌هایی را در شهرستان‌های بم، نرماشیر، قلعه‌گنج و منوجان در اختیار بافندگان قرار دهد.

کریمیان‌زاده تصریح کرد: در مقابل نیز کمیته امداد متعهد شده است یک میلیون تومان وام قرض الحسنه به مددجویان اعطا کند، همچنین برای آموزش آنها در زمینه بِه‌بافی و کمک بلاعوض در طول دوران بافت اقدام کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: علاوه بر اینکه 2000 مددجوی بافنده فرش در استان داریم، بیش از 1115 تقاضا هم از شهرستان‌های کرمان جهت بافندگی دریافت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تا صنعت فرش استان کرمان را بیش از پیش احیاء کنیم.

انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمان ، مددجو ، بافندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.