پس از وتوی پیش نویس قطعنامه سازمان ملل درباره اوکراین؛

نماینده فرانسه:کشورهای اروپایی به دلیل استفاده از حق وتو، روسیه را تحریم اقتصادی خواهند کرد/نماینده انگلیس:جامعه جهانی نتایج همه پرسی کریمه را به رسمیت نخواهد شناخت

نماینده فرانسه در سازمان ملل امروز در سخنانی تاکید کرد، کشورهای اروپایی به دلیل استفاده از حق وتو، روسیه را تحریم اقتصادی خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانس پرس:نماینده فرانسه در شورای امنیت سازمان ملل پس از وتوی پیش نویس قطعنامه سازمان ملل درباره اوکراین توسط روسیه گفت:کشورهای اروپایی در پاسخ به استفاده مسکو از حق وتو درباره پیش نویس قطعنامه پیرامون برگزاری همه پرسی در شبه جزیره کریمه، تحریم های اقتصادی را علیه این کشور وضع خواهند کرد.

نماینده انگلیس در این سازمان نیز در سخنانی گفت:جامعه جهانی به طور کامل نتایج همه پرسی در کریمه را به رسمیت نخواهد شناخت، و روسیه به تنهایی در انزوا به سر خواهد برد.

"مارک لیال گرانت" گفت:پیام جامعه جهانی واضح است، اگر روسیه بر سر اجرای همه پرسی در کریمه اصرار کند، این همه پرسی هیچ گونه اعتباری نداشته و جامعه جهانی آن را به رسیمتنخواهد شناخت و در ادامه ابراز امیدواری کرد روسیه نسبت به این انزوا، توجه لازم را مبذول کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرانسه ، روسیه ، حق ، وتو ، کریمه ، همه ، پرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
اروپائی ها ، خودشان هر جا را که بخواهند اشغال می کنند ، مجوز کشتار مسلمان ها را در کشور آفریقای مرکزی صادر و مدیریت می کنند ، هیچ قطعنامه ای هم به شورای امنیت نمیفرستند . روس ها دارند از دولت قانونی که با پنج میلیارد هزینه آمریکائی و انقلاب رنگی برکنار شده حمایت می کنند ، باید قطع نامه برایش صادر شود و تحریم شود . واقعا شرم آور است .
آخرین اخبار