مشهد/

خواص در مقابل فتنه انگیزی دشمنان سکوت نکنند

امام جمعه مشهد گفت :خواص در مقابل فتنه انگیزی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران نباید سکوت کنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه بابیان اینکه برخی از خواص برای اینکه به گروه و جریان خاصی منتسب نشوند در مقابل این حرکت ها سکوت می کنند افزود: آنچه امروز کشور را تهدید می کند تحت تاثیر قرار گرفتن خواص در مقابل سخنان دشمنان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سی و پنج سال ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون وابستگی دینی مردم است و از این رو است که قدرت های فرصت طلب در پی آن هستند که از وابستگی دینی مردم بکاهند.

امام جمعه مشهد گفت: هر چه جریان های غیر ارزشی در جامعه بیشتر رشد یابد، مردم وابستگی شان به دین و انقلاب کاسته می شود.

آیت الله سید احمد علم الهدی دهه فاطمیه و ظلمی که در حق حضرت فاطمه(س) شده است همچون قیام عاشورا برای مسلمانان عبرت آموزدانست وافزود: در زمان حیات دختر پیغمبر(ص) عدهای به جهل و نادانی و عده ای خواص با ترس از بازخواست در مقابل این ظلم سکوت کردند و حتی همگام با دشمنان اهل بیت (ع) پیش رفتند

وی در ادامه با اشاره نگرانی های مقام معظم رهبری در حوزه دین و حجاب در جامعه گفت: این ابراز نگرانی ها به دلیل وجود جریان های غیر ارزشی در جامعه و افزایش آن ها است و نمی توان این نگرانی ها را با بیانیه و مقاله حل کرد.

امام جمعه مشهد در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد بر تحکیم بنیاد خانواده تاکید کرد و گفت: شناخت و جایگاه همسر در اسلام آنقدر اهمیت دارد که در سه آیه قرآن به آشکارا از آن یاد شده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: تنها کسی که جوهر وجود هر فرد در زندگی محسوب می شود همسر اوست و در آیات قرآن آمده است خدا از خودتان برای شما همسری قرار داده است./س

برچسب ها: فتنه ، دشمن ، سکوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.