چاوشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان می‌توانند در دولت یازدهم مسئولیت داشته باشند

معاون سیاسی استاندار تهران گفت: هر اصلاح طلب و اصولگرایی که به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشته و کار بلد باشد به آن سمت خواهیم داد و می تواند در دولت یازدهم مسئولیت قبول کند.

شهاب الدین چاوشی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اینکه دولت به دنبال گسترش و بزرگی نیست بلکه به دنبال چابک سازی است، اظهار داشت: امیدواریم دولت و مجلس در تهیه برنامه توسعه ششم به دنبال بر طرف کردن ضعف های مهمی همچون خارج کردن برخی دستگاه های موازی در امور اجرایی باشند.

وی افزود: شورای اداری شهرستان جایگاه قانونی دارد و تصمیمات این شورا برای هماهنگی امور شهرستان قانونی بوده و قابلت اجرا دارند به شرطی که خلاف قانون کشور نباشد.

معاون سیاسی استانداری تهران با بیان اینکه تفاوت نظام ما اسلامیت آن است، گفت: اسلامیت و جمهوریت با یکدیگر گره خورده اند و از هم جدا ناشدنی هستند لذا چارچوب ما چارچوب شریعت است و سرمایه این نظام مردم ما هستند زیرا اگر مردم در کنار و پشتیبان آن نبودند آسی پذیر می شد.

چاوشی تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران نمی توان با تعارف مدیریت کرد زیرا اگر در مدیری ضعف وجود داشته باشد باید از مسئولیت کنار گذاشته شود، دولت یازهدم دولت قانون است هر چند شاید از مجلس فشارهایی بر دولت وارد شود ولی دولت همچنان بر اجرای قانون مصمم است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم بر قانون گرایی تاکید جدی دارد، بیان کرد: کسانی که به خط مشی اعتدالی و قانون گرایی دولت معتقدند باید به کار خود ادامه دهند زیرا دولت یازدهم با توجه به عملکردش نشان داد باندگرایی در این دولت جایی ندارد.

معاون سیاسی استاندار تهران افزود: هر اصلاح طلب و اصولگرایی که به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشته و کار بلد باشد به آن سمت خواهیم داد و می تواند در دولت یازدهم مسئولیت قبول کند.

چاوشی با بیان اینکه سالیان گذشته یکی از پر مدیریت ترین دوران دولت ها بود و نفت بشکه ای برای نخستین بار 120 دلار به فروش می رسید، گفت: پروژه هایی در سال های گذشته آغاز شد که نمی دانیم چقدر برای دولت و مردم بازده خواهد داشت زیرا باید تمام این موارد اصلاح شود لذا پروژه هایی در طول چند سال اخیر افتتاح شد که هیچ سودی برای دولت و کشور نداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر توسعه سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی تصریح کرد: یکی از سیاست های مهم دولت یازدهم برای جلب بخش خصوصی ایجاد فضای آرام و سالم است که تمام مسئولان باید برای به سارنجام رسیدن این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار