اصفهان/

رتبه اول استان اصفهان در احداث مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان گفت:تا کنون 3 3 مجتمع مجتمع خدماتي رفاهي در بين راههاي استان به بهره برداري رسيده است و استان اصفهان توانسته رتبه اول را در احداث اين مجتمع ها به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان ، اماني درنشست با مديران مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي استان اصفهان

خاطر نشان کرد: با بازسازي كاروانسراي مادر شاه و بهره برداري ازاين مجتمع تا پايان فروردين ماه سال آينده تعداد اين مجتمع ها در سطح استان به 34 باب مي رسد.

وی با توجه به جايگاه اين استان در مركز كشور و اوج ترافيك در سفرهاي نوروزي و اهميت مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي در استراحت مسافران و جلوگيري از خواب آلودگي رانندگان ، به ارايه گزارشي از وضعيت اين مجتمع ها پرداخت و گفت : هدف از احداث اين مجتمع ها ارتقا سطح عبور و مرور و كاهش تصادفات جاده اي و ارائه امكانات خدماتي رفاهي مناسب وبه صورت متمركز در مسيرهاي استان اصفهان است.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان در ادامه صحبت هاي خود با انتقاد از مشكلات كيفيتي ، بهداشتي و خدماتي تعدادي از مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي اذعان داشت : با تشكيل كارگروهی در اداره كل حمل و نقل و پايانه ها در سال جديداز مديران اين مجتمع ها خواستاريم كه مشكلاتشان را با ما در ميان بگذارند تا ما به پيگيري موضوع بپردازيم ودر صورت نداشتن مشكل، ارايه خدمات مطلوبتر را از مديران خواهانيم.

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان با تاكيد بر اين امر كه ضروريست مجتمع هاي خدماتي رفاهي از لحاظ وضعيت ظاهري هم مناسب باشد عنوان كرد : بهتر است مديران مجتمع ها با همكاري همديگر وبراي حفظ منافعشان به تشكيل انجمن صنفي اقدام نمايندو همانند ديگر تشكل هاي صنفي با حضور در جلسات استاني به رفع مشكلات خود بپردازند.

اماني در پايان صحبت هاي خود به آمادگي ناوگان حمل و نقل عمومي مسافر اشاره كرد و از عموم مردم درخواست كرد كه براي سفرهاي نوروزي خود را از اين ناوگان استفاده نمايند و در صورت استفاده از خودروهاي شخصي با استراحت كردن در اين مجتمع ها و رعايت نكات ايمني عبورو مرور ، انشاالله سفري بدون حادثه داشته باشند ./س


انتهای پیام
برچسب ها: اصفهان ، رتبه ، اول ، پایانه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.