تبریز/

حضور نمایندگان 20 هزار شرکت ایتالیایی در منطقه آزاد ارس

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس از ابراز علاقمندی نمایندگان شرکت های ایتالیایی برای سرمایه گذاری در ارس خبر داد و گفت: ایتالیایی ها بزودی با ثبت شرکت مستقل فعالیت های اقتصادی خود در ارس را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، راستگو با اعلام این خبر افزود: در جلسه مشترک با طرف های ایتالیایی ظرفیت های سرمایه گذاری و مزیت های اقتصادی ارس از جمله دسترسی به انرژی و نیروی ماهر و ارزان قیمت نسبت به سایر مناطق آزاد دنیا و قوانین آسان برای تردد اتباع خارجی و مشوق های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس تشریح شد.

وی گفت: همچنین چندین پروژه سرمایه گذاری از جمله احداث نیروگاه، تصفیه خانه، فرودگاه، مراکز گردشگری و هتلینگ به نمایندگان شرکت های ایتالیایی معرفی و پیشنهاد شد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس با اشاره به فعالیت برندهای معتبر در زمینه پوشاک و کفش در کشور ایتالیا گفت: ارس مزیت های فراوانی برای تولید و صادرات دارد و می تواند پایلوت مناسبی برای تولید و عرضه کالاهای ایتالیایی در داخل و خارج کشور باشد.

گفتنی است هیئات اقتصادی متشکل از نمایندگان شرکت های ایتالیایی فعال در حوزه های تولید، صنعت، تجارت و گردشگری از منطقه آزاد ارس بازدید کرده و از نزدیک با فرایندهای فعالیت های اقتصادی در این منطقه آشنا شدند.
 
 
انتهاییام/
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.