فعالان فرهنگی حوزه مد و لباس تقدیر شدند

مراسم اختتامیه کمیته فرهنگی و هنری سومین جشنواره مد و لباس فجر با تقدیر از فعالان فرهنگی حوزه مد و لباس برگزار شد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری و اطلاع‌رسانی سومین جشنواره مد و لباس فجر، مراسم اختتامیه کمیته فرهنگی و هنری این جشنواره امروز (20 اسفند) با حضور حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس اسلامی- ایرانی؛ سیدعلی کاشفی خوانساری، دبیر کمیته فرهنگی و هنری سومین جشنواره مد و لباس فجر؛ حسن مهرجردی، مشاور معاون امور هنری؛ شاهین ترکمن، رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تبلیغاتی ایران و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران در تالار رودکی برگزار شد.  

هیئت داوران مسابقه آثار مطبوعاتی سومین جشنواره مد و لباس فجر پس از بررسی کلیه آثار راه یافته به مرحله نهایی، برگزیدگان بخش‌های مختلف را اعلام کرد.  

رتبه اول خبر به طور مشترک به مریم درویش از خبرگزاری هنرآنلاین به دلیل تداوم در خبرنویسی و توجه جدی به مقوله مد و لباس و الهه رفیعی نژاد از خبرگزاری فارس به دلیل اخبار و گزارش‌های تحلیلی با اهدای دیپلم افتخار و 15 میلیون ریال تعلق گرفت. در این بخش رتبه دوم و سوم وجود نداشت.  

در بخش مصاحبه رتبه اول برگزیده نداشت و رتبه دوم به دلیل نگاه تخصصی در پوشاک به ستاره جاوید از روزنامه آسیا تعلق گرفت و زهرا تالانی و مریم صدر از خبر آنلاین و حیدر چکاوی از مجله مکث به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.  

در بخش گزارش آزاده پورباوند تنها، رتبه اول و تارا ذکایی از مجله همشهری تندرستی، رتبه دوم را به دست آوردند و از شادی صائمی از مجله زندگی ایده آل تقدیر شد.  

در بخش مقاله رتبه اول برگزیده نداشت و شریف رضوی از مجله اشراق رتبه دوم را کسب کرد و فریبا خان احمدی از روزنامه ایران مورد تقدیر قرار گرفت.  

در بخش مجلات نیز در گروه مجلات علمی از ماهنامه صنعتی نساجی و پوشاک به دلیل نگاه تخصصی و دانشگاهی به صنعت پوشاک تقدیر شد.  

در گروه مجلات تخصصی از فصلنامه پیچا به دلیل نگاه علمی و کاربردی به فرهنگ پوشاک، مجله کودک به دلیل فعالیت مستمر در خیاطی و پوشاک و نشریه اشراق به دلیل نگاه کاربردی به موضوع مد مورد تقدیر قرار گرفتند.  

مجله شهرزاد به دلیل نگاه کارشناسانه به مد و پوشاک خردسالان، مجله مکث به دلیل ارائه جذاب مطالب مربوط به مد و مجله الف لام میم به دلیل نگاه بومی و دینی به مفهوم مد و پوشاک نیز در گروه مجلات سبک زندگی تقدیر شدند.  

در بخش مسابقه تصویرگری عاطفه ملکی جو رتبه نخست را کسب کرد و لوح تقدیر و مبلغ 39 میلیون ریال دریافت کرد. حسن عامه کن با دریافت لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال رتبه دوم را کسب کرد و رتبه سوم مشترکا به سحر حق‌گو و شیوا ضیایی با دریافت لوح تقدیر و مبلغ 10 میلیون ریال رسید.  

در بخش غیررقابتی نیز داوران پس از بررسی کتاب‌های ارائه شده به دبیرخانه جشنواره کتاب‌های بادله پوشان- پژوهش و گردآوری فاطمه باستانی، سوزن بلوچ- به نویسندگی زهرا ریگی و کریم کاویانی پویا و انتشارات علوم معروف به دلیل فعالیت مستمر در عرصه کتب مد و لباس شایسته تقدیر شدند.  

در بخش عکس، هیات داوران پس از بررسی بیش از 400 عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره دو مجموعه عکس تن پوش‌های محلی استان هرمزگان از عبدالحسین رضوانی و سامی حزنی و مجموعه عکس‌های تبلیغاتی برند پوشاک تعطیلات شایسته تقدیر دانست.  

در بخش زیورآلات آرزو بالاگر و رعنا ریخته‌گران و در بخش قصه‌گویی ناهید مهدوی اصل برگزیده اعلام شدند.  

در بخش سایت هیأت داوران پس از بررسی موسسات شرکت کننده در سومین جشنواره مد و لباس فجر دو سایت بهپوشی به مدیریت شریف رضوی و دکتر فشن به مدیریت فرشاد برازنده را شایسته تقدیر دانست.  

در بخش کانون‌ها و موسسات تبلیغاتی هیأت داوران پس از بررسی عملکرد کانون‌های تبلیغاتی فعال در حوزه مد و پوشاک شرکت کاکتوس گرافیک به مدیریت جمشید شاه محمدی، خانه طراح ایلوژن به مدیریت صدرالدین شریعت‌مداری و کانون تبلیغاتی پیک برتر به مدیریت محمدجانی علی آبادی را شایسته تقدیر دانست.  


انتهای پیام/اق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار