رده‌بندی و فینال لیگ برتر والیبال؛

تاریخ برای آملی‌ها و ورامینی‌ها تکرار خواهد شد؟/ رکورد لیگ با 149 بازی در 137 روز زده می‌شود

آخرین روز از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور 22 اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور جام ولایت بالاخره پس از 137 روز، پنجشنبه 22 اسفند ماه به کار خود پایان می‌دهد.
 
امسال در طول 136 روز، تیمها در مجموع 147 بازی در مراحل رفت و برگشت، پلی‌اف، نیمه نهایی و نهایی با یکدیگر مصاف دارند.
 
حال سالن 12 هزار نفری آزادی میزبان دو بازی پایانی لیگ برتر 92 است تا یک هفته مانده به پایان سال و آغاز بهار، پرونده جام ولایت هم بسته شود.
 
باید دید تیم میزان خراسان که در پایان مرحله مقدماتی جایگاه سوم را کسب کرده بود، بدون نیروهای کلیدی خود "علیرضا مباشری" و "رحمان داودی" مقابل تیم شهرداری ارومیه‌ای بازی می‌کند که برای رسیدن به فینال فقط دو پوئن کم داشت، به طور حتم مصاف ارومیه‌ای‌ها و مشهدی‌ها ساعت 11:30 روز پنجشنبه بسیار جذاب خواهد بود.
 
امسال بازی فینال هم مانند فصل گذشته میان تیمهای کاله آمل و متین ورامین برگزار می‌شود، به نوعی تاریخ 91، امسال هم تکرار شود اما این بار آملی‌ها مهره‌هایی مثل "پت کویچ"، "محمد موسوی" و ... را در ترکیب این تیم ندارند، به قول "بهروز عطایی" سرمربی جوان ولی کهنه‌کار تیم کاله دستش برای تعویض بسته است.
 
از طرفی ورامینی‌ها که فصل قبل در نخستین تجربه لیگ برتری خود با مصطفی کارخانه نایب قهرمانی شدند، امسال با "بانیولی" با تجربه و قدرتمند ایتالیایی باز هم یک پای فینال هستند، جدال "سعید معروف" ارومیه‌ای ها با "نیکو" هلندی به عنوان موتورهای گرداننده هر دو تیم در نتیجه فینال نقش تعیین کننده‌ای دارد.
 
باید دید علیرضا جدیدی، عادل غلامی در تیم کاله و محمد موسوی عراقی، نیکولای نیکلف درتیم متین ورامین چگونه در دیدار فینال سرعت خود را برای امتیازآوری و بهره‌گیری از پاس‌ها تنظیم می‌کنند.
 
"رضا قراء" آملی و "شهرام محمودی" ورامینی به عنوان مهره‌های کلیدی قدرتمند و تمام کننده در دو طرف تور می‌ایستند تا در بازی فنیال بتوانند نقطه مرکزی تیم‌های خود محسوب شوند.
 
"مجتبی میرزا جانپور" و "بهرام فرید" دریافت‌‌های متین، در شرایطی در مصاف با کاله به خط می‌شوند که آملی‌ها از داشتن "حمزه زرینی" به دلیل مصدومیت محروم هستند و بازیکنان این لیست پست تیم کاله را "علی سجادی" و "میلاد عبادی‌پور" تشکیل می‌دهند.
 
فرهاد ظریف بهترین لیبرو حال حاضر والیبال قاره و "احسن‌الله شیرکوند" بهترین لیبرو آسیا در سالهای نه چندان دور بازیکنان آزاد تیمهای کاله و متین ورامین در دیدار فنیال هستند.
 
تمامی این صحبت‌ها در خصوص ترکیب تیم گمانه‌زنی است و باید دید در دیدار فنیال سرمربیان دو تیم چه تفکرات و برنامه‌هایی برای قهرمانی در پیش خواهند داشت، آیا مربی جوان آملی پیروز میدان خواهد بود یا پیرمرد ایتالیایی با شاگردانش قهرمان می‌شود؟
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مرحله ، مقدماتی ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار