کرمی: کسی اعتراض ما به هیئت بدمینتون اصفهان را نمی‌شنود

ملی‌پوش بدمینتون گفت: نمی‌دانم چرا اداره تربیت بدنی وفدراسیون اعتراض‌ ما به هیئت اصفهان را نمی‌شنوند.

امیدکرمی، ملی پوش بدمینتون، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سروش اسماعیلی زمانی که کاندیدای ریاست هیئت بدمینتون اصفهان شد قول شرف خورد و جان بچه‌هیش را قسم خورد که با نظر کمیته فنی عمل کند اما بعد از اینکه رای کمیته فنی مطابق عملکرد وی نبود آن را لغو کرد.

وی اضافه کرد: اسماعیلی تمام حرفه‌ای‌های استان را کنار زد و اعلام کرد می‌خواهم با افراد معدودی کارکنم و این درحالی بودکه هیچ یک ازبد مینتون بازان این افراد را به عنوان مربی قبول نداشتند.

کرمی تصریح کرد: زمانی که ابوالفضل مهاجر، دبیر فدراسیون، وارد مجمع شد حدود 60 نفر از ورزشکاران استان را دید که مخالفت خود را با رئیس هیئت اعلام کردند اما مهاجر توجهی نکرد و بی تفاوت ازکنار آنها گذشت.

ملی پوش بدمینتون تاکید کرد: یسری بیگی یکی از نوجوانان پر افتخار اصفهان است اما برای حضور در سالن هیئت آن هم درسانس قهرمانی ازوی هزینه می‌گرفتند، اسماعیلی آنقدر غیر فنی عمل می‌کند که بعد از سی سال جوانان و نوجوانان استان را به مسابقات قهرمانی کشور اعزام نکرد، حتی فراخوان هم نداد.

وی یاد آور شد: ازلحاظ قانونی اگر پنج به علاوه یک نفر از اعضای مجمع هر هیئت نسبت به عملکرد رئیس هیئت مخالف باشند می‌توانند درخواست تشکیل مجمع فوق العاده بدهند، درحال حاضر ما با 10نفر درخواست تشکیل این مجمعه را داده‌ایم ولی کسی به اعتراض ما توجهی نمی‌کند.

کرمی خاطر نشان کرد: سروش اسماعیلی مدعی است که می‌خواهد به پیشرفت بد مینتون استان کمک کند اما واضح است که این امر تنها با رفتن وی امکان پذیر است، باید تاکید کنم ما به اعتراضاتمان ادامه می‌دهیم و برای بدمینتون اصفهان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجمع ، تاکید ، سروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
کرمی دوست دایم
آخرین اخبار