حدادعادل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ضرورت شکل‌گیری نهضت فرهنگی در کشور/ باید در زمینه تربیت نیروهای انقلابی تلاش بیشتری کرد

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی یکی از راهکارهای اساسی برای حل معضلات فرهنگی در کشور را شکل‌گیری نهضت فرهنگی دانست، گفت: به منظور ارتقای سطح فرهنگ میان نیروهای مومن و معتقد باید در زمینه تربیت نیروهای انقلابی تلاش بیشتری کرد.

"فرید‌الدین حداد عادل" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاکیدات "مقام معظم رهبری" پیرامون مسائل فرهنگی اظهار داشت: ایجاد سهم مشترک در اولویت‌‌های فرهنگی، اصلی‌ترین مسئله در حوزه‌های گوناگون است.

وی با اشاره به نادیده‌ انگاشتن فرهنگ در میان اقشار مختلف جامعه گفت: متاسفانه مدیران کشور ضرورت امر فرهنگ را در بخش‌های مختلف نادیده می‌گیرند و از ضرورت‌های اجرایی خارج می‌کنند.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به ارتباط موثر و مهم فرهنگ و آموزش اشاره و تصریح کرد: غفلت ورزیدن بخش‌های آموزشی موجب شده تا موفقیت‌های فرهنگی کشور مقطعی و زودگذار باشد.

حدادعادل یکی از راهکارهای اساسی برای حل معضلات فرهنگی در کشور را شکل‌گیری نهضت فرهنگی دانست و ابراز داشت: به منظور ارتقای سطح فرهنگ میان نیروهای مومن و معتقد باید در زمینه تربیت نیروهای انقلابی تلاش بیشتری کرد تا شاهد موفقیت‌های بادوام تر و تاثیرگذارتری در این عرصه باشیم.

وی گفت: برای رسیدن به موفقیت‌های فرهنگی باید حرکت‌های گروهی با الویت قراردادن سهم فرهنگ در کشور پیش برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار