کواکبیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

راه‌اندازی سایت خبری و آغاز فعالیت انتخاباتی از برنامه‌های حزب مردم‌سالاری در سال جدید

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: مشخص شدن برنامه‌ها و همایش‌های حزب به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم در سال جدید و فعال کردن سایت خبری و خبرگذاری به نام "حسنی" از فعالیت‌های قطعی حزب در سال جدید خواهد بود.

"مصطفی کواکبیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت‌های حزب مردم‌سالاری در سال گذشته اظهار داشت: مهمترین کارکرد حزب‌ در سال گذشته فعالیت در راستای برگزاری انتخابات باشکوه 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی بود که از یکسال قبل، فعالیت‌های خود را به صورت گسترده با برگزاری همایش طرح مناسک آغاز کرد.  
 
وی افزود: راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی به منظور حضور در انتخابات و اعلام موضع به نفع "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی" و انتشار ویژه‌نامه‌های انتخاباتی، فعالیت در قالب جبهه اصلاح‌طلب‌ها و شورای هماهنگی اصلاحات از دیگر فعالیت‌های حزب مردم‌سالاری بود.  
 
دبیرکل حزب مردم‌سالاری با اشاره به برگزاری همایش‌های فصلی و کنگره دوازدهم حزب گفت: نامه‌های متعدد در ارتباط با فعال‌سازی خانه احزاب و اصلاح قانون احزاب، انتخاباتی شدن احزاب و جایگاه آن در کمیسیون ماده 10 از جمله موضوعات مهمی بود که از سوی حزب‌ مردم‌سالاری در نامه‌های مذکور مورد پیگیری قرار گرفت.  
 
کواکبیان به فعالیت‌های حزب در سال 93 اشاره و بیان داشت: رونمایی از کتاب "عملکرد و مواضع حزب در 14 سال گذشته" و مشخص شدن برنامه‌ها و همایش‌های حزب به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم در سال جدید از فعالیت‌های قطعی حزب خواهد بود.  
 
وی با بیان اینکه حزب مردم‌سالاری در سال 93 اردوی تابستانی برگزار خواهد کرد، اظهار داشت:‌ انسجام درون تشکیلاتی، توسعه و تکمیل وضعیت دفاتر شهرستانی و استانی، مکانیزه کردن سیستم تشکیلاتی و عضویت در حزب در برنامه‌های سال آینده گنجانده شده است.  
 
دبیرکل حزب مردم‌سالاری خاطرنشان کرد: پایه‌گذاری طرح‌های مختلف به منظور وضعیت اقتصادی حزب مردم‌سالاری و فعال کردن سایت خبری و خبرگزاری به نام "حسنی" از پیش‌بینی‌های اعضا به منظور عملیاتی شدن در سال 93 است.  
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار