اظهار تاسف یک بازیگر از ایجاد صفحه قلابی در فیس بوک به نامش/ "نفوذ" با موفقیت همراه شد

یکی از بازیگران از ایجاد صفحه قلابی در فیس بوک و اینستاگرام به نام خود اظهار تاسف کرد.

"نفیسه روشن" بازیگر نقش "بهار" در سریال اینترنتی "نفوذ" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: "بهار" در فصل دوم همان بهار فصل او لوده و قصه این دو فصل به هم مربوط می‌شود.

وی ادامه داد: بهار دانشجوی رشته کامپیوتر بوده و در این زمینه بسیار مهارت دارد و درگیر یک سری مسائل شده و با پلیس امنیت "فتا" در پروژه‌ای همکاری می‌کند.
 
روشن در خصوص فیلمنامه سریال اینترنتی "نفوذ" اظهار داشت: آرش تیمورنژاد در این زمینه بسیار باهوش و بادقت بود در فصل اول کمی ترس و استرس درخصوص چیستی سریال اینترنتی داشتم اما خداراشکر ترسم اشتباه بود و "نفوذ" با موفقیت همراه شد و در حال حاضر منتظر فصل سوم هستم.
 
این بازیگر تصریح کرد: گروه مدت‌ها برای ساخت سریالی کار می‌کنند اما بعضی افراد نکات منفی کار را می‌بینند،در صورتی که برای ساخت یک اثر گروهی زحمت کشیدند افراد منتقد نکات مثبت و هدف آنها را نیز ببینند.
 
روشن در خصوص تفاوت سریال اینترنتی با تلویزیونی بیان کرد: سریال "نفوذ" نخستین سریال اینترنتی ایران است و بازیگران خوبی در آن ایفای نقش کردند که هر کدام از آنها در سریال‌ها چهره هستند.
 
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه "نفوذ" بودجه محدودی داشت اما عوامل با تمام وجودشان کار کردند ما این سریال را با با نیت پربیننده بودن ساختیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.
 
این بازیگر ضمن اشاره به استقبال مردم از "نفوذ" گفت: سریال "نفوذ" به اطلاعات عمومی خودم در مورد مسائل اینترنتی افزود ولی ناراحت و متاسفم از اینکه این اتفاقات در فضای مجازی رخ می‌دهد و امیدوارم در فضای غیر از اینترنت نیز چنین سریال‌هایی پخش شود تا مردم بیشتر حوس خود را جمع کنند.
 
وی ادامه داد: من با سریالی هدف و پیام آن را به مردم می‌رسانم و از این موضوع متاسفم که برای من در فیس بوک و اینستاگرام صفحه‌های قلابی باز کردند.
 
این بازیگر خاطرنشان کرد: من در هیچ صفحه اجتماعی عضو نیستم و وقتی که همچنین اتفاقی برای من بازیگر می‌افتد، دسترسی به جایی ندارم  هیچکس به کمک بازیگرانی که از نامشان سو استفاده شده نمی‌آید.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار