مادر شهیدان خوش قلب طوسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر اشتون پیشنهاد دیدار می‌داد خانواده شهدا قبول نمی‌کردند

مادر شهیدان خوش قلب با اشاره به دیدار اشتون با برخی عناصر فعال فتنه گفت:‌ حتی اگر کاترین اشتون درخواست هم می‌داد خانواده شهدا قبول نمی‌کردند تا با وی دیدار کنند، بنده به عنوان یکی از اعضای خانواده شهدا حاضر نبودم با این فرد دیدار کنم.

"منیره خوش قلب طوسی" مادر دو شهید در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به دیدار اخیر "کاترین اشتون" با برخی وابستگان فتنه 88 اطهارداشت:‌ به عقیده من لیاقت اشتون در همین حد بوده که با عناصر فتنه دیدار کند.

وی افزود: حتی اگر کاترین اشتون درخواست هم می‌داد خانواده شهدا قبول نمی‌کردند تا با وی دیدار کنند، بنده به عنوان یکی از اعضای خانواده شهدا حاضر نبودم با این فرد دیدار کنم.

مادر شهیدان "سیدکریم" و "سیدجواد" که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، افزود: به طور حتم از سوی دو طرف برای دیدار درخواست صورت گرفته و به همین دلیل اشتون با افراد معلوم‌الحال دیدار کرده است.

وی تصریح کرد: این دیدارها از قبل برنامه ریزی شده بوده که نشان دهنده این مساله است که اشتون موافق با مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
عزت خانواده محترم شهداخيلي بالاترازآن است كه باكساني ملاقات كنندكه مسببین به شهادت رساندن فرزندان آنان هستندووابسته به مثلث شوم آمريكا،اسرائيل،وانگليسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
آفرین بر خانواده شهدا
آخرین اخبار