ارومیه/

کاهش 4 درصدی وقوع جرایم در آذربایجان غربی

معاون عملیات فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: وقوع کل جرایم در آذربایجان غربی شامل سرقت‌ها، نزاع و درگیری، مفاسد اجتماعی، تصادفات، جرائم مالی و اقتصادی، امور امنیتی، جعل، مرگ مشکوک و... مجموعا چهار درصد کاهش دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد علی بختیاری با بیان اینکه 10 درصد در سرقت‌های مهم شامل سرقت از بانک، منزل، اتومبیل و... افزایش وجود دارد، اظهار داشت: پلیس در حوزه کشف به وقوع 81 درصد کشفیات داشته و در این حوزه شش درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته وجود دارد.

وی با بیان اینکه 25 درصد کاهش کیف‌قاپی در آذربایجان غربی وجود دارد، افزود: 63 درصد در وقوع سرقت‌های مسلحانه، 19 درصد در سرقت به عنف و 71 درصد در خصوص سرقت‌های تحت پوشش عنوان مامور کاهش وجود دارد.

بختیاری یادآور شد: در خصوص وقوع کل جرایم در آذربایجان غربی اعم از سرقت‌ها، نزاع و درگیری، مفاسد اجتماعی، تصادفات، جرایم مالی و اقتصادی، امور امنیتی، جعل، مرگ مشکوک و... مجموعا چهار درصد کاهش وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه کشفیات افزایش 32 درصدی کشف سلاح شکاری و جنگی وجود دارد، ابراز داشت: امسال مجموع کل تصادفات در حوزه درون شهری و برون شهری آذربایجان غربی 10 درصد کاهش داشته است.

معاون عملیات فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در رابطه با تصادفات فوتی 9 درصد کاهش وجود دارد و مصدومان تصادفات نیز چهار درصد کاهش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی آذربایجان غربی امسال از سه کانال ارزیابی شده، خاطرنشان کرد: در حوزه نظارت تخصصی نیروی انتظامی در تمامی استان‌ها حاضر شده و معاونت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و اهدافی که در اوایل سال تعریف شده ارزیابی می‌شود که در این راستا آذربایجان غربی رتبه برتر را در کشور کسب کرد.

بختیاری ادامه داد: آذربایجان غربی در کارنامه یگانی در شش ماه نخست امسال رتبه برتر کشور را کسب کرده و در ستاد کل نیز با ارزیابی‌هایی که انجام شد در جشنواره مالک اشتر، فرمانده استان و رئیس عقیدتی آذربایجان غربی در کشور نفرات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، جرایم ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.