حسینی‌صدر تشریح کرد

اولویت‌های فراکسیون محیط‌زیست در سال جدید برای حل معضلات زیست محیطی

سخنگوی فراکسیون محیط‌زیست مجلس گفت: این فراکسیون در سال جدید به جد اجرای قانون ارتقای کیفیت خودرو، بحث آلودگی هوا و بحران کم‌آبی را در دستور کار خود دارد.

موید حسینی‌صدر نماینده مردم نماینده خوی و سخنگوی فراکسیون محیط‌زیست مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه این فراکسیون در سال جدید، اجرای قانون ارتقای کیفیت خودرو را به جد پیگیری خواهد کرد، گفت: در این راستا گزارش‌هایی را از وزارت صنایع، مرکز کنترل هوا استعلام خواهیم کرد، ضمن آنکه از خودروسازی‌ها دعوت می‌کنیم تا با حضور در جلسه فراکسیون در مورد بحث ارتقای کیفیت خودروها توضیح دهند.

وی ادامه داد: همچنین این فراکسیون در نظر دارد در سال جدید همایشی در بحث آب و بحران‌های آبی برگزار کند.

سخنگوی فراکسیون محیط‌زیست تصریح کرد: این همایش، یک همایش فراگیر خواهد بود و در نظر داریم از سازمان محیط‌زیست، وزارتخانه‌های  نیرو و جهاد کشاورزی، سازمان جنگل‌ها و سایر نهادهای مرتبط با این بحث کمک بگیریم تا یک کار اساسی در این زمینه صورت بگیرد.

حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه مجلس و فراکسیون در سال جدید نیز به جد بحث آلودگی هوا را پیگیر خواهد بود، اظهار داشت: فراکسیون قطعا به صورت مستمر، پیگیر این معضل خواهد بود تا این بحث فراموش نشده و مشمول مرور زمان نشود تا ان‌شاءالله به نتایج خوبی در این زمینه برسیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار