عقبایی خبر داد:

تخفیف 40 درصدی کالاهای اساسی در نمایشگاه بهاره شهرستان قدس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس از تخفیف 10 الی 40 درصدی عرضه کالاهای اساسی مردم در نمایشگاه بهاره این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طی مراسمی با حضور میر احمدی امام جمعه شهرستان قدس، عبدالهیان  فرمانده نیروی مقاومت سپاه، نور محمد فردی فرماندار شهرستان، ورمزیار  بخشدار مرکزی  قدس، کرمی زند  فرماندهی انتظامی  شهرستان، اعضای شورا شهر، چناقچی رییس اتاق اصناف  شهرستان و  جمعی از روسای ادارات نمایشگاه بهاره شهرستان قدس  افتتاح شد.

در حاشیه  این مراسم  و پس از بازدید مسئولان از غرفه های این نمایشگاه رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان قدس اظهار داشت: نمایشگاه بهاره امسال در فضایی حدود 5 هزار متر مربع و در دو سالن مجزا شامل مواد پروتینی وخشکبار و  سالن  فروش البسه و کیف و کفش مجموعا با 280غرفه دایر شده است.

 عقبایی افزود: عملیات برپایی این نمایشگاه  از سه ماه قبل  آغاز شد که بیشتر تولید کنندگان و بنکداران در این نمایشگاه حضور یافته اند که امیدواریم  با  استفاده از توانمدی ها و  ظرفیت های  بومی در شهرستان  مایحتاج مردم قدس را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار مواد غذایی و پروتیینی با 45 غرفه جداگانه در سالنی مجزا تعبیه شده است، تصریح کرد: برخی از غرفه های صنفی کالاهای اساسی عرضه شده خود را با 10 تا 40 درصد   پایین تر از قیمت بازار  به مردم عرضه می کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس ادامه داد:  مجهز کردن بیشتر غرفه ها به کارت خوان، مستقر کردن دو دستگاه  خود پرداز و همچنین ایجاد فضای بازی برای کودکان، اتخاذ پارکینگ،  ایجاد دو نمازخانه مجزا برای آقایان و بانوان و همچنین ایجاد سرویس بهداشتی از دیگر امکاناتی بود که در نمایشگاه امسال  پیش بینی شده است.

 عقبایی با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان واحدهای صنفی و نظارت  بر نحوه  عرضه و کیفیت سنجی کالاها گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی از سوی غرفه داران  میتوانند سریعا به  واحد  نظارت و بازرسی  مستقر در مرکز نمایشگاه اعلام کنند.

 پس از عقبایی نیز فرماندار قدس طی سخنانی با اشاره به حضور تولیدکننگان اصلی در این نمایشگاه اظهار داشت: هر کشوری برای توسعه و حفظ استقلال  اقتصادی  متکی به  تولیدات داخلی است  که این مسئله  ایجاد فرصت های شغلی،  افزایش درآمد پایدار  و شادابی و نشاط را برای مردم آن کشور به همراه دارد.

نور محمدی فردی با بیان اینکه تمام مسئولان این شهرستان از تولید کنندگان حمایت خواهند کرد، افزود: هدف اصلی ما رضایت مندی شهروندان و ارائه خدماتی در خور شهروندان شهرقدسی است.

گفتنی است، نمایشگاه بهاره شهرستان قدس تا  روز 25 اسفندماه جاری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب  در محل استادیوم  25 هزار نفری شهدای قدس   دایر خواهد بود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار