سردار جزایری هشدار داد

ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال نقض قوانین دیپلماسی/ مقدمه سازی برای دخالت‌های بعدی

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال به‌منزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمه سازی برای دخالت‌های بعدی است که باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار سیدمسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح که به مناسبت آغاز به کار کاروان‌های راهیان نور و بازدید از تعدادی یادمان‌های دفاع مقدس، سخن می‌گفت، اظهار داشت: حضور خانم‌های دانش آموز و دانشجو و سایرین در کاروان‌های راهیان نور بطور چشمگیری نسبت به گذشته افزایش داشته و ایستادگی جامعه زنان ایرانی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستودنی است.
 
وی افزود: سطح آگاهی‌های جامعه زنان متعهد و متدین ایران بسیار بالاست و چنانچه برنامه ریزی مناسب بعمل آید، الگوی زنان جهان خواهند شد.
 
جزایری با اشاره به سوابق دخالت غربی‌‌ها در امور داخلی ایران و تلاش برخی نمایندگان و مقامات آنان برای استفاده از فرصت‌های دیپلماتیک برای دیدار با مجرمین و محکومین ضدانقلاب در کشور، تصریح کرد: تحت هیچ بهانه‌ای اجازه دخالت غرب در امور داخلی ایران را نمی‌دهیم و مسئولین مربوط باید مراقبت کنند که طرف‌های مذاکره کننده از محدوده‌های تعیین شده عبور نکنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: ملاقات اشتون با برخی افراد معلوم الحال بمنزله نقض قوانین دیپلماسی و مقدمه سازی برای دخالت‌های بعدی است که باید جلوی آن گرفته شود. بهتر است اشتون در فکر بر طرف کردن مشکلات حقوق زنان در اتحادیه اروپا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
اینها مهمان نیستد! شیاطینند مزدوران صهیونیسم جهانی هستند،چه کسی اینهارو دعوت میکنه ؟
ای هبر عزیزم از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن...
آخرین اخبار