نعمتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت، شهرستان‌ها را از نظر بودجه‌ای اقناع کند/ بودجه‌ریزی کنونی جفا در حق شهرستان‌هاست

نماینده مردم اسدآباد گفت: متاسفانه بودجه‌ریزی کنونی، جفای در حق شهرستان‌هاست و باعث می‌شود شهرستان‌ها محروم و از توسعه عقب بمانند که این موضوع خود عملاً برای کشور گرفتاری ایجاد می‌کند.

بهروز نعمتی نماینده مردم اسد آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکلی که ما در حال‌حاضر در مجموعه کشور و به ویژه شهرستان‌ها و حوزه انتخابیه خود با آن مواجه هستیم، بحث اعتبارات است، گفت: متاسفانه بودجه‌ریزی کنونی، جفای در حق شهرستان‌هاست و باعث می‌شود شهرستان‌ها محروم و از توسعه عقب بمانند که این موضوع خود عملاً برای کشور گرفتاری ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: اگر ما نتوانیم زیرساخت‌های اساسی از جمله بحث بهداشت و درمان، اشتغال و ... را در شهرستان‌ها تامین کنیم با ایجاد حاشیه‌نشینی در کلان‌شهرها، مشکلات به مراکز استان‌ها و پایتخت منتقل خواهد شد و عملا این کلان‌شهرها هستند که باید متحمل مشکلات شهرستان‌ها باشند و عملا ما در برابر آن چه که در پایتخت و مراکز استان‌ها اتفاق می‌افتد ناتوان هستیم، لذا عاقلانه‌ترین کار این است که شهرستان‌ها را از نظر بودجه‌ای اقناع کرد.

این نماینده  مجلس نهم با بیان اینکه موضوع حائز اهمیت دیگر در شهرستان‌ها بحث ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: در حال‌حاضر کارخانه‌ها در کلان‌شهرها مستقر هستند که این خود به آلودگی کلان‌شهرها دامن زده است، که می‌توان با انتقال آنها به شهرستان‌ها هم به بحث رفع آلودگی هوا کمک کرد و هم در شهرستان‌ها ایجاد اشتغال پایدار داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار