مخالفت رژیم صهیونیستی با درخواست اروپا برای دیدار با اسرای فلسطینی

رژیم صهیونیستی با درخواست اروپا برای دیدار با اسرای فلسطینی در زندانهای این رژیم و اطلاع از وضع آنان مخالفت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه المنار، رژیم صهیونیستی با درخواست اروپا برای دیدار با اسرای فلسطینی در زندانهای این رژیم و اطلاع از وضع آنان مخالفت کرد.

این پایگاه اینترنتی با اعلام این خبر افزود : "اویگدور لیبرمن" با دادن اجازه به هیئتی از پارلمان اروپا برای دیدار با اسرای فلسطینی در زندانهای اسرائیل و اطلاع از اوضاع بد آنان مخالفت کرده است.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نوشت؛ "المیر بروک" رئیس کمیسیون خارجه در پارلمان اروپا به دیدار سفیر اسرائیل در اتحادیه اروپا رفته و خواسته بود ترتیب سفر هیئتی از پارلمان اروپا را برای ملاقات با اسرای فلسطینی در زندانهای اسرائیل بدهد تا این هیئت از وضع زندانیان فلسطینی مطلع شود.

این روزنامه نوشت؛ لیبرمن با این درخواست مخالفت و اعلام کرده است:ما اجازه این دیدار را خواهیم داد به شرط آنکه کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به هیئت اسرائیلی اجازه بدهد از زندانها در اروپا دیدار کند.

این روزنامه نوشت برخی منابع در وزارت خارجه اسرائیل اعلام کردند این درخواست در چارچوب یک برنامهبین المللی مربوط به اوضاع اسیران و موارد نقض علیه آنان با هماهنگی با فلسطینیان  مطرح شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار