تلاش ناموفق نیرو‌های امدادی،

نشست 50 متری زمین در گود آبعلی/ دو دستگاه کمپرسی و دو بلدوزر مدفون شدند

بر اثر نشست زمین در محدوده 2 هزار متری تخلیه نخاله دو دستگاه کمپرسی و دو دستگاه بلدوزر در زیر زمین مدفون شدند که امداد گران تنها توانستند یک بلدوزر را از زیر خروارها خاک بیرون بکشند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 16 و20 دقیقه، پانزدهم اسفند ماه 2 مرد 34 و 35 ساله به کلانتری 146 حکیمیه تهران مراجعه و بیان داشتند که شب گذشته با خودروی کمپرسی در حال تخلیه نخاله در آدرس گود آبعلی بودیم که یکدفعه در اثر نشست محوطه تخلیه نخاله به مساحت 2هزار متر، خودرو‌های کمپرسی حدود 50 متر به داخل گودال ایجاده شده فرو رفتند و ما نیز به شکل معجزه آسایی توانستیم خودمان را از زیر خروارها خاک بیرون بکشیم.
 
به دنبال اظهارات مالباختگان ماموران حکیمیه تهران به منظور بررسی صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی از سوی نامبردگان اعزام شدند.
 
مشاهدات ماموران حکایت از آن داشت که یک دستگاه کامیون کمپرسی خاور، یک دستگاه کمپرسی ولوو و دو دستکاه بلدوزر در اثر نشست محوطه تخلیه نخاله در گودال 50 متری فرو رفته اند و در زیر خروارها خاک مدفون شده‌اند.
 
این گزارش می‌افزاید: تا زمان مخابره این خبر تنها نیرو‌های امدادی موفق شدند یک دستگاه بلدوزر را از زیر گودال خارج کنند و همچنان بقیه دستگاه‌ها زیر خاک مدفون هستند.
 
علت حادثه از سوی کارشناسان عدم رعایت نکات ایمنی توسط پیمان کار گود تخلیه آبعلی اعلام شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.