آریایی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعمال فشار به وزیر بهداشت برای جابجایی مدیران خلاف اعتدال است/ سوال از قاضی‌زاده هاشمی در کمیسیون بهداشت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اعمال فشار دولت به وزیر بهداشت برای جابجایی مدیران خلاف اعتدال است، گفت: روز سه‌شنبه اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت ملاقات خواهند داشت که در این جلسه طرح خواهیم کرد ملاک‌ها و شاخص‌ها برای عزل و نصب‌ها چیست.

احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر ضمن انتقاد از اعمال فشار به برخی وزرا برای جابه‌جایی معاونان و مدیران کل به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: دولت‌ها معمولا برای کسب آرای مردم شعارهایی می‌دهند که عملی شدن آن‌ها در زمان به دست گرفتن زمام امور مشخص می‌شود.

وی افزود: قضاوت مردم در خصوص عمل به شعارهای داده شده از طرف دولت یازدهم زمانی مشخص خواهد شد که احیانا رئیس دولت فعلی مجددا نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد: البته راه‌های دیگری برای بیان نارضایتی از ناهماهنگ بودن شعار و عمل مجریان وجود دارد.

نماینده ملایر اظهار داشت: متاسفانه یکی از مشکلات کشور ما نبود شاخص برای تعیین مدیران است تا براساس شاخص‌های تعیین شده مدیران و مسئولان انتخاب شوند.

آریایی‌نژاد با اشاره به اعمال فشار به وزیر بهداشت برای برکناری برخی مدیران گفت: این گونه اعمال فشارها با اعتدال سازگاری ندارد.

وی افزود: حدود 7 ماه از عمر دولت یازدهم می‌گذرد بنابراین وزیر بهداشت تغییر و تحولاتی که به نظرش لازم بوده را انجام داده است بنابراین نیازی به اعمال فشار برای جابه‌جایی مدیران نیست.

عضو کمیسیون بهداشت خاطر نشان کرد: البته روز سه‌شنبه اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت ملاقات خواهند داشت که در این جلسه طرح خواهیم کرد که ملاک‌ها و شاخص‌ها برای عزل و نصب‌ها چیست تا متوجه موضوع شود.

نماینده ملایر ادامه داد: گاهی برخی مسئولان مایل به جابه جا کردن افراد زیرمجموعه خود نیستند ولی با فشارهایی که اعمال می‌شود مثلا می‌گویند فلانی برادر من است یا در انتخابات کاری برای من انجام داده افراد را جابه‌جا می‌کنند.

وی تصریح کرد: فشارهای خاصی از جانب همه دولت‌ها وجود دارد که البته برخی از دولت‌ها اعتقاد کمی به این فشارها دارند.

آریایی‌نژاد گفت: با انصاف صحبت کنیم در دولت قبلی آقای احمدی‌نژاد به آقای عارف پیشنهاد معاون اولی داد.

نماینده ملایر ادامه داد: در حال حاضر از رئیس سازمان آموزش و پرورش در استان همدان می‌شنویم که گفته هر که با دولت است بسم‌الله و هر که با دولت نیست کنار برود!

وی تاکید کرد: باید بگوییم هر کسی با نظام است بماند و هر کسی که با نظام نیست برود که متاسفانه این‌گونه نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار