کنفرانس خبری باشگاه مهرام برای مسابقات بسکتبال غرب آسیا؛

گنجی: هنوز هم سر حرفم برای ساخت سالن هستم/ مشحون: مهرام قبول نمی کرد،‌غرب آسیا برگزار نمی شد

مدیرعامل باشگاه مهرام و رئیس فدراسیون بسکتبال در کنفرانسی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد بازیهای باشگاهی غرب آسیا شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال مهرام میزبان مسابقات باشگاهی غرب آسیا ساعتی پیش کنفرانس خبری رسمی پیش از بازیها را با حضور گنجی مدیرعامل باشگاه، مشحون رئیس فدراسیون، هاشمی سرمربی و حدادی و نیکخواه بازیکنان تیم برگزار کرد.

گنجی: ‌قدرتهای جدیدی وارد غرب آسیا می شوند

امیرمحمد گنجی در شروع کنفرانس خبری تاکید کرد: از آنجایی که لیگ ایران با برنامه کار می کند، به مرور سطح بازیها رو به بهبود است اما نیاز به یک پوست اندازی هم در لیگ دیده می شود که امسال هم تا حدودی با حضور بازیکنان جوانتر این تغییرات پایه گذاری شد و این نشان دهنده لیگ بهتر و شادابتر در آینده است. 

وی ادامه داد: مشابه همین اتفاق در خارج از ایران هم می افتد. در کشور چین برای مثال چند سالی است که خبری از بازیهای ملی به شکل قبل نیست اما در لیگ این کشور جوانهایی در حال رشد هستند که در آینده به ستاره تبدیل می شوند. مطمئنم از امسال قدرتهای جدیدی وارد غرب آسیا خواهند شد و تیمهای ایرانی هم می توانند محرکی برای کشورهای دیگر باشند تا آنها را به خود بیاورند تا با قدرت در منطقه شرکت کنند.

مشکل ما زمین است

گنجی در پاسخ به این سوال که چند سال قبل نذر کردید که در صورت قهرمانی یک سالن اختصاصی بسازید، آیا نذرتان را ادا می کنید؟ گفت: من این نذر را کردم و هنوز هم پای آن ایستاده ام اما مشکل ما زمین است که اگر چنین زمینی به ما داده شود همین امروز کار ساخت سالن را شروع می کنیم. ما حتی مالکیت زمین را هم نمی خواستیم و زمین مورد نظر در مجموعه ورزشی انقلاب هم مختص شرکت تجهیز بود که هیچ وقت به ما انتقال پیدا نمی کرد. ما تنها می خواستیم سالنی چند منظوره بسازیم که اجازه آن داده نشد. 

وی تاکید کرد: هیچوقت بحث انحلال باشگاه مهرام مطرح نبوده است آن زمانی که تصمیم گرفتیم در لیگ برتر نباشیم تنها بحث این بود که با یک تیم 100 درصد جوان در لیگ شرکت داشته باشیم. چون همیشه هدف ما قهرمانی بوده اما این بار این هدف نبود. اینکه فکر کنیم مهرام اول فصل ضعیف و حالا قوی شده، برنامه ریزی بوده که از اول اتفاق افتاده بود.
 
مشحون: امکان داشت بازیهای غرب آسیا برگزار نشود

محمود مشحون  با مقایسه بسکتبال شرق و غرب آسیا و تاکید بر اینکه با تمام کم و کسری ها بسکتبال این دو منطقه به هیچ وجه قابل قیاس نیست، اشاره کرد: در همین دوره از مسابقات هم اگر حمایت گنجی مدیرعامل مهرام نبود مسابقات را برگزار نمی کردیم. هزینه ای که این مسابقات در بر دارد را کشورهایی مثل فلسطین، یمن، عراق و ... به دوش نمی گیرند و آمادگی این مسابقات را ندارند. لبنان هم دجار مشکل شده و امیدواریم که این مشکلات به زودی حل شود. در این میان سرمایه گذاری تیمهای ایرانی همیشه بیشتر است و اگر کمک مهرام نبود هیچ جای دیگری در منطقه غرب آسیا برای این هزینه ها آمادگی نداشتند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گنجی ، مهرام ، مشحون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار