لیگ برتری های هندبال مشخص شدند

رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال آقایان به پایان رسید و سه تیم جواز حضور در لیگ برتر سال بعد را کسب کردند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک آقایان به روز آخر خود رسید و سه تیم راه یافته به لیگ برتر سال آینده مشخص شدند.
 
مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور شش تیم در یک هفته پیگیری شد که تیم‌ها به طور متمرکز در مشهد و تبریز به مصاف هم رفتند.
 
تیم شهرداری تبریز توانست بدون باخت در صدر جدول قرار بگیرد و اولین تیم راه یافته به لیگ برتر هندبال سال آینده باشد این تیم در بازی آخر خود نیز توانست تیم کوشانسیم‌ کرمان را با نتیجه 28 بر24 شکست دهد.

تیم کوشان نسیم کرمان نیز در عیم شکست در بازی آخر دومین تیم راه یافته به لیگ برتر سال آینده است در دیداری دیگر ثامن‌الحجج ‌سبزوار تیم شهید نوبخت لارستان را شکست داد و تیم سازمان رفاهی کاشان نیز با نتیجه 43 بر 31 توانست در برابر هیئت هند بال آمل به برتری دست پیدا کند.

در جدول رقابت‌ها شهید نوبخت لارستان و سازمان رفاهی کاشان هم امتیاز بودند و علی رغم تفاضل گل بهتر تیم سازمان رفاهی این تیم شهید نوبخت لارستان بود که به لیگ برتر هند بال راه یافت.

چون در قانون‌های موجود در هند بال در صورت هم امتیاز شدن دو تیم در جدول بازی مستقیم تیمها محاسبه می‌شود و چون تیم شهید نوبخت لارستان‌ توانسته بود در بازی در برابر شهید رفاهی به برتری برسد به لیگ برتر هند بال صعود کرد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: مسافران ، سال ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار