تحقق بیش از 95 درصد درآمدهای شهرداری تهران در سال جاری / کاهش درآمد شهرداری از محل ساخت و ساز

معاون مالی اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به کاهش درآمدهای شهرداری از محل ساخت و ساز گفت : در سال جاری و تا کنون بیش از 95 درصد درآمدهای نقدی و غیر نقدی شهرداری تهران میسر شده است که امیدواریم تا پایان سال به 100 درصد برسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت : درآمدهای سال  92 با احتساب متمم 13 هزار و 800 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که از این میزان بیش از 95 درصد در بخش نقد و غیر نقد محقق شده است که امیدواریم تا پایان سال با احتساب متمم به 100 درصد برسد.
 
پورزرندی خاطر نشان کرد : آنچه مشخص است این که در سال های گذشته با احتساب متمم معمولا بودجه شهرداری محقق شده است و نزدیک به سقف بودجه شدیم و اگر جمع بودجه ها در نظر  گرفته شود ، سال گذشته اندکی حتی بیش از بودجه پیش بینی شده این درآمدها تحقق یافت.
 
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تصریح کرد : امسال 40 درصد منایع نقد شهرداری تهران از محل درآمدهای پایدار تامین شده است که امیدواریم تا پایان برنامه 5 ساله به بیش از 60 درصد افزایش یابد .
 
پورزرندی در ادامه با اشاره به وضعیت درآمد شهرداری از محل ساخت و سازها  تصریح کرد : درآمدهای ناشی از ساخت و ساز شهرداری سال گذشته حدود 60 درصد بود که امسال به حدود 50 درصد کاهش یافته است و این در حالی است که سال های گذشته تمام درآمد شهرداری از محل ساخت و ساز تامین می شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، شهرداری ، درامد ، کاهش ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار