مصطفی‌وند: به بخشی از حقمان در لیگ رسیده‌ایم

تیم والیبال شهرداری ارومیه در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم کاله‌آمل می‌رود.

سعید مصطفی‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم به دلیل انجام تمرینات متمرکز بسیار خوب است تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا نتیجه دلخواهمان را در بازی مقابل کاله آمل به دست آوریم.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص صدر نشینی اظهار داشت: در طول بازی های تیم فصل دوم از ناحیه کتف مصدوم شدم که با مراقبت‌های پزشکی انجام شده وضعیتم بهتر شد اما هنوز احساس درد می‌کنم که باید با آن مدارا کنم.

وی یادآور شد: پلی اف فرصت دوباره برای تیم‌هایی است که به هر دلیل نتوانستند در مرحله مقدماتی نتیجه خوبی به دست آورند که خوشبختانه ما در این مرحله موفق عمل کردیم و هم اکنون خود را برای رفتن روی سکو آماده می‌کنیم.

مصطفی‌وند گفت: از چهار تیم راه یافته به پلی‌‌اف تیم کاله آمل تجربه کسب عنوان قهرمانی در 2 سال متوالی را داشته است، تیم متین با ملی‌پوشان و ستاره‌های خود مدعی مدال طلاست، تیم میزان هم از انگیزه بالایی برای ارائه بازی‌های خوب برخوردار است با وجود این شرایط به هیچ عنوان نتایج مرحله مقدماتی قابل پیش‌بینی است.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: در دو بازی که مرحله مقدماتی را مقابل کاله برگزار کردیم نتیجه آن را به حریف واگذار کردیم در مرحله نهایی به دنبال جبرانیم و به طور  قطع به هدفمان هم دست پیدا می‌کنیم چون درحال حاضر شرایطمان عوض شده است، ما در مرحله مقدماتی از باخت ترس داشتیم به همین با شرایط روحی بد وارد زمین می شدیم ونمی‌توانستیم توان واقعی خود را به نمایش بگذاریم ولی الان شرایط فرق کرده و همه بازیکنان آرامش دارند.

مصطفی‌وند در ادامه گفت: جایگاه هشتمی در شأن تیم والیبال شهرداری ارومیه نبود خوشبختانه درحال حاضر بخشی از حق خود را در لیگ گرفتیم و به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافتیم،‌از این پس هم در صدد کسب سکو خواهیم بود.

وی وجود حاشیه در تیم شهرداری ارومیه را عامل اصلی عدم کسب نتایج قابل قبول در طول مسابقات مرحله مقدماتی عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه در تیم ما یکسری حواشی وجود داشت که باعث افت روحی و روانی بازیکنان شده بود چون برخی افراد روی کار آمدند که اطلاعی از کارحرفه‌ای نداشتند و چون تماشاگران ارومیه ای والیبال را خوب می‌فهمند نسبت به این افراد ناکار آمد جبهه گرفته بودند،‌ به هر حال خدا را شکر که این افراد از کنار تیم رفته و ما جان تازه‌ای گرفتیم و مشکل واقعی خودمان را به دست آوردیم.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: درحال حاضر اتحاد و همدلی در تیم شهرداری ارومیه موج می‌زند و بازیکنان به مانند یک روح در قالب 12 والیبالیست هستند به طور حتم حریفانمان کار راحتی در برابر ما ندارند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شرایط ، فرصت ، سکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار