از اینجا می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.


برای اندروید

مدیریت حرفه ای ایمیل ها در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

با توجه به متعدد بودن سرویس های ایمیل دهی و وجود حساب های کاربری مختلف در انواع سایت ها مانند: گوگل، یاهو و ... مدیریت همزمان و حرفه ای تمامی حساب های کاربری بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن است. با استفاده از نرم افزار ProfiMail Go – email client می توانید ایمیل های خود را به صورت حرفه ای در گوشی یا تبلت اندرویدی خود مدیریت کنید. برنامه معرفی شده جزو محبوب ترین نرم افزارهای موجود برای سیمبین و ویندوزفون است که حال می توانید نسخه اندروید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از امضا در تمامی حساب های کاربری، امکان مشاهده پیامک ها در زمان قفل بودن صفحه نمایش، امکان رمزگذاری بر روی ایمیل ها برای افزایش امنیت و ... اشاره کرد.



عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  



قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.2 مگابایت


مصرف باتری لپ تاپ خود را کاهش دهید + دانلود نرم افزار

این برنامه BatteryCare برای بهینه سازی مصرف و عملکرد باتری لپ تاپ های مدرن طراحی شده است. برنامه بر چرخه ی تخلیه باتری نظارت می کند و با استفاده از روش هایی سبب افزایش عمر باتری لپ تاپ می شود. نرم افزار با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود چرخه ی عملیاتی رایانه را به صورت لحظه ای ثبت می کند و با محاسبه دقیق می تواند به شما بگوید رایانه تان تا چه زمانی روشن خواهد ماند. برنامه به صورت مداوم عملکرد cpu و دمای هارد دیسک لپ تاپ را بررسی می کند تا در صورت لزوم با تغییر سبک کاری مصرف باتری را کاهش دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: به روز رسانی خودکار، تنظیم اطلاعات مصرف باتری نسبت به سخت افزار لپ تاپ، استفاده از الگوریتم های قدرتمند برای ایجاد اطلاعات دقیق و ... اشاره کرد.





ورژن: 0.9.16
حجم نرم افزار: 1.5 مگابایت


برای اندروید

مدیریت حرفه ای فایل های فشرده در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

همان گونه که می دانید نرم افزار win rar بهترین برنامه موجود برای مدیریت فایل های فشرده در رایانه است، که حال نسخه اندروید این برنامه با نام RAR for Android  منتشر شده است. برنامه از لحاظ امکانات تمامی ویژگی های نسخه رایانه را دارا است و از فرمت های TAR ،GZ ،BZ2 ،XZ ،7z ،ISO ،ARJ و ... به صورت کامل پشتیبانی می کند. با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید فایل های فشرده جدید بسازید یا این که فایل های فشرده را از حالت فشرده خارج کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان رمز گذاری بر روی فایل های فشرده، وجود گزینه ای برای بازیابی فایل های فشرده ای که دچار مشکل شده اند، کاهش حجم فایل ها و ... اشاره کرد. 


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  




قابل اجرا در اندروید 4 و بالاتر
حجم نرم افزار: 2.4 مگابایت


برای اندروید

قدرتمندترین پخش کننده ی فایل های تصویری + دانلود نرم افزار

DicePlayer یکی از بهترین پخش کننده های فایل های تصویری در سیستم عامل اندروید است، که می توان آن را از لحاظ عملکرد و قدرت با نرم افزار mx player مقایسه کرد. این نرم افزار قدرتمند از اکثر فرمت های تصویری پشتیبانی می کند و می تواند فیلم های hd را به راحتی رمزگشایی کند. برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های تصویری، از زیر نویس ویدئوها نیز پشتیبانی می کند و می تواند همگام با تصویر، متن زیر نویس را نمایان کند. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از پلاگین های مختلف برای افزایش کارایی، پشتیبانی از زیر نویس فارسی، امکان شخصی سازی پخش و ... اشاره کرد. در ضمن این برنامه دارای یک ویژه منحصر به فرد نسبت به پخش کننده های دیگر است، در این نرم افزار شما می توانید ویدئوها را در حالت Minimize پخش کنید تا با این کار هم فیلم تماشا کنید و هم کارهای دیگری با گوشی هوشمند خود انجام دهید.
 

عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  




قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 11.4 مگابایت


وبگردی با نهایت سرعت را با گوگل کروم تجربه کنید + دانلود نرم افزار

بدون شک مرورگر قدرتمند گوگل کروم یکی از بهترین نرم افزارهای وبگردی است، که توسط گوگل ارائه شده است و از لحاظ سرعت و طراحی منحصر به فرد است. این مرورگر Google Chrome از تمامی از زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند و تا به حال افزونه های متنوعی برای مدیریت هر چه بهتر سایت ها و اینترنت برای این مرورگر عرضه شده است. همچنین می توانید محیط برنامه را نسبت به سلیقه خود با استفاده از تم های موجود زیباسازی کنید. البته علاوه بر ظاهر زیبا و سرعت بالای بارگذاری صفحات برنامه دارای Task manager حرفه ای برای مدیریت تب ها و صفحات باز شده است. از ویژگی های اصلی نرم افزار می توان به مواردی چون: امنیت بالا در برابر اسپم ها، امکان مدیریت حرفه ای اکانت ایمیل، جلوگیری از بازشدن صفحات تبلیغاتی (popup) و ... اشاره کرد. در ضمن می توانید بوکمارک ها و اطلاعات موجود در مرورگر خود را با سایر مرورگر ها در گوشی یا رایانه دیگر همگام سازی کنید.، برای این کار کافی است با یک ایمیل مشترک وارد نرم افزار شوید.






ورژن: Google Chrome 33.0.1750.146 Final
حجم نرم افزار: 36.4 مگابایت


برای ios

دستور زبان انگلیسی را در تلفن همراه تان بیاموزید + دانلود نرم افزار

برای تسلط هر چه بهتر بر روی زبان انگلیسی، آشنایی و شناخت مناسب از دستور زبان انگلیسی بسیار ضروری است. این برنامه Grammar Expert : English Grammar Advanced درس های تخصصی و طبقه بندی شده برای آموزش دستور زبان انگلیسی را در درون خود گنجانده است، که این درس ها تمام مفاهیم مرتبط با دستور زبان را شامل می شوند. در این 20 درس مواردی چون: اسم، صفت، فاعل، زمان ها، مقایسه، صفت ملکی، قید ها و ... به صورت کامل شرح داده شده است. تعیین سطح ها و سوالات برنامه در حد toefl است و می توانید به سطوح ارائه شده توسط نرم افزار اطمینان کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه سطح نسبت به آموزش، الگوریتم های ویژه برای سنجش توانایی فرد امتحان دهنده، امکان به اشتراک گذاری نتایج امتحان ها با استفاده از ایمیل و ... اشاره کرد.

 




قابل اجرا در ios 5.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 12.6 مگابایت


نرم افزار "محاسبه ارزش زمانی پول" برای اندروید + دانلود

یکی از راه های تصمیم گیری برای سرمایه گذاری محاسبه ارزش پول در زمان خودش است به طور مثال اگر بدانید خانه ای که قرار است در طول 20 سال به طور قسطی خریداری کنید در حال حاضر با چه قیمتی می توانید آن را نقدی بخرید بهتر می توانید برای خرید اقساط یا نقدی آن برنامه ریزی کنید و به ارزش پول خود در زمان حال و آینده خود واقف باشید. فرمول های مالی می تواند اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما نمایش دهد.

  

این اپلیکشن از تمام فرمولهای مالی استاندارد در دنیا استفاده می کند و می تواند به شما اطلاعات زیر را نمایش می دهد:
1-ارزش آینده پول معادل با مبلغ فعلی
2-ارزش فعلی پول معادل با ارزش آینده
3-ارزش آینده پول با یک سری یکنواخت(قسط)
4-ارزش ارزش فعلی پول معادل با یک سری یکنواخت (قسط)
5-سرمایه گداری سالانه فعلی
6-سرمایه گذاری سالانه آینده
7-بهره سالیانه
8-محاسبه بهره سالیانه به روش ساده بانکی





قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 447 کیلوبایت


ویژه اندرویدی ها؛

افزایش سرعت دانلود تا چندین برابر + دانلود نرم افزار

Advanced Download Manager Pro بهترین برنامه مدیریت دانلود به صورت پیشرفته در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است، که نسخه های قبلی برنامه هم از دریچه معرفی شده بود. اگر از سرعت کم دریافت فایل ها در گوشی خود ناراضی هستید، برنامه معرفی شده گزینه ای مناسب برای شما است. برنامه برای افزایش سرعت دانلود فایل ها از روش دانلود منیجر رایانه استفاده می کند یعنی فایل ها را به 9 قسمت تبدیل می کند این کار سبب می شود باگ موجود در اینترنت و در گوشی از بین برود و فایل ها با نهایت سرعت دانلود شوند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها، قابلیت زمان بندی دریافت فایل ها، اطلاع رسانی پایان دانلود با صدا و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  



قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1.2 مگابایت


گردآوری از: محمدمحمدی خوجین


امتياز تحريريه دريچه فناوری اطلاعات:
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Azerbaijan
ناشناس
۱۵:۵۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
به درد نمی خوره حداقل بازی های IOS بدون جلبریک معرفی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۹:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
سلام تشكر از زحمات شما . كاش براي آيفون هم كمي برنامه بيشتر معرفي ميكرديد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
کارتان بیست است.
Iran (Islamic Republic of)
polat
۰۲:۳۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
خوب بود.اگه میشه واسه آپدیت گوشی هاوخبربروزشدن گوشی های اندروید4.4و4.2اطلاع رسانی کنید.باتشکر
Iraq
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بهزادي نيا
۲۰:۴۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
سلام به همه ايرانياوبچه هاي ساوه(قره چاي)
آقاشماهمش برااندرويدمطلبوبرنامه ميزاريددوتام براآي اواس بزارين همونطوركه ميدونين برنامه هاي فارسي آي اواس خيلي كمه يه كاري كنيدوبه ايميلم masبدين باتشكر ازسايت خوبتون
Rasoullbehzadi57@gmail.com
Iran (Islamic Republic of)
abolfazljabbari
۲۰:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
علوی
۱۹:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
نرم افزار زاپیا zapiaکه جایگزین خوبی برای بلوتوث است و سرعت فوق العاده ای در ارسال فایل ها در گوشی های اندروید دارد را معرفی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۷:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ممل جون
۱۵:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
خوب واسه ubuntuهم نرم افزار بزارین .
آخرین اخبار