"نجفی" ادعای نماینده امریکا در آژانس را رد کرد

"رضا نجفی"، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، روز چهارشنبه گفت کشورش اتهامات نماینده آمریکا را قبول ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، "جوزف مک مانوس"، نماینده امریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی،‌ روز چهارشنبه خطاب به ایران گفت تنها در صورتی تحریم های اقتصادی علیه این کشور به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد که تهران تردیدهای موجود در خصوص ارتباط برنامه های هسته ای اش با فعالیت های تسلیحاتی را  از بین ببرد. این در حالی است که ایران ادعاهای مطرح شده در خصوص انجام فعالیت های هسته ای تسلیحاتی را "بی اساس" خواند. 

"مک مانوس" در سخنانی که در روز چهارشنبه در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ایراد کرد گفت برطرف کردن تردیدهای موجود در خصوص وجود برنامه تسلیحات هسته ای در ایران برای دستیابی به هر گونه توافق نهایی با تهران و از میان برداشته شدن کامل تحریم ها علیه جمهوری اسلامی "بسیار مهم" است. 

ایران اعلام کرده است هیچ گاه نخواسته است به سلاح های هسته ای دست یابد یا در این زمینه تلاشی انجام دهد. رضا نجفی، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، روز چهارشنبه گفت کشورش این اتهامات را قبول ندارد. 

وی در گفتگو با خبرنگاران گفت ایران آمادگی دارد با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره تردیدهای موجود در خصوص برنامه های هسته ای اش همکاری کند. 

نجفی افزود چنین ادعاهایی بی اساس هستند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار