پس از شکست تیم ملی مقابل گینه؛

کی‌روش: ما به بازی مقابل گینه،نگاه مثبت داریم/مارکار آقاجانیان:برد و باخت در بازی تدارکاتی چندان مهم نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: سطح بازی برای حضور در بازی های جام جهانی بسیار بالاتر از آسیاست و باید از این بازی درس بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی‌روش پس از شکست  تیم ملی مقابل گینه  گفت:باید از این بازی درس گرفت. مطالب مختلفی هست که در مورد بازی بگویم که باید از آن درس بگیریم.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: باید به این بازی مثبت نگاه کرد و از اتفاقی که افتاد باید یاد بگریم آنچه در جام جهانی انتظار ما را می کشد بسیار سختتر از بازی امروز است .  اگر تا امروز حریفانمان همه از آسیا بودند اینبار در سطح بین المللی باید حریف کسانی باشیم که از کیفیت  بازی های ما شاید خیلی بالاتر باشد.



وی  در تایید مطالب فوق اضافه کرد:به همین منظور گینه را به ایران آوردیم  تا بدانیم در جام جهانی چه چیزی در انتظارمان است.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به  یکی از خبرنگاران  گفت: برنامه‌های آماده سازی جام جهانی را در این بازی طراحی کردیم.


مارکار آقاجانیان:برد  و باخت در بازی تدارکاتی چندان مهم نیست


مارکار آقاجانیان در ادامه این گزارش در مورد علت باخت به گینه اظهار داشت:‌ نتیجه مهم نیست بازی‌های تدراکاتی برای این برگزار می‌شود که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم حتی اگر ببریم هم باید به دنبال نقاط ضعف باشیم.


وی ادامه داد: اگر در این دیدار ما شکست خوردیم بازیکنان لژیونر تازه روز گذشته رسیده بودند و فرصت تمرین نداشتند. نیاز به اردوهای بیشتری داریم تا هماهنگ‌تر شویم همانطور که دیدید در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم.



مربی تیم ملی در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنان راضی است یا خیر، گفت: به هر حال باید فیلم بازی را ببینیم و کی‌روش در این‌باره نظر بدهد. ما نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و در ادامه هم عملکرد بهتری خواهیم داشت.


وی در مورد علت باخت به گینه اظهار داشت:‌ نتیجه مهم نیست بازی‌های تدراکاتی برای این برگزار می‌شود که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم حتی اگر ببریم هم باید به دنبال نقاط ضعف باشیم، اگر در این دیدار ما شکست خوردیم بازیکنان لژیونر تازه روز گذشته رسیده بودند و فرصت تمرین نداشتند. نیاز به اردوهای بیشتری داریم تا هماهنگ‌تر شویم همانطور که دیدید در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم.

مربی تیم ملی در مورد اینکه آیا از عملکرد بازیکنان راضی است یا خیر، گفت: به هر حال باید فیلم بازی را ببینیم و کی‌روش در این‌باره نظر بدهد. ما نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم و در ادامه هم عملکرد بهتری خواهیم داشت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921214001623#sthash.GPo7BUEK.dpuf


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار