پروین: با عقد قرارداد سه جانبه نصف مشکل مالی باشگاه حل خواهد شد/پروژه‌های ناتمام رویانیان پیگیری می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با عقد قرارداد فی ما بین پرسپولیس و دو شرکت خصوصی، نصف مشکلات مالی باشگاه حل و در مسیر ترقی پیش خواهد رفت.

علی پروین، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص عقد قرارداد در راستای حل مشکلات مالی این تیم، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از عقد قرارداد باشگاه پرسپولیس و دو شرکت خصوصی خوشحالم و متذکر می‌شوم که پس از بستن این قرارداد نصف مشکلات مالی پرسپولیس حل می‌شود.

وی در ادامه افزود: این قرارداد سه ساله بسته شده است و از همین لحظه یعنی "عقد قرارداد" اجرایی شده است.

پروین ادامه داد: این قرارداد سه جانبه است و بین باشگاه پرسپولیس و دو شرکت خصوصی بسته شده است، هدف عقد این قرارداد کمک به باشگاه پرسپولیس در جهت رفع مشکلات مالی این تیم است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، با اشاره به جلسه هیئت دولت و بدهی‌های تیم تصریح کرد: جلسه‌ای با اعضای هیئت دولت در راستای خصوصی‌سازی برگزار شده بود و در مورد بدهی‌های این تیم هم ‌هنوز مبلغی اعلام نشده است و به طور قطع به محض اعلام مبلغ، همه را مطلع می‌سازیم.

وی سپس با اشاره به تشکیل کارگروه در خصوص وضعیت مالی باشگاه هم بیان کرد: کارگروهی در راستای مرتفع ساختن وضعیت مالی و بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تشکیل شده است ما هم منتظریم چه موقع به ما اطلاع می‌دهند که باشگاه چه میزان بدهی دارد.

پروین در پاسخ به این سوال که"چه‌کسی این باشگاه را با این بدهی خریداری می‌کند؟!" گفت: اجازه دهید اعلام کنند باشگاه چقدر بدهی دارد، آنگاه می‌توان در مورد مسئله "خرید" هم اظهار نظر کرد.

وی در خصوص پروژه‌های ناتمام رویانیان عنوان کرد: از رویانیان خواسته‌ایم که در باشگاه حضور یابد و مسائل زمان مدیرعاملی وی را حل و فصل کنیم و به آن رسیدگی کنیم و بدون شک پروژه‌های زمان وی را پیگیری می‌کنیم.

پروین در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای خصوصی‌سازی و مرتفع ساختن مشکل مالی شاهد حمایت تماشاگران از این تیم پرطرفدار باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار