ساخت فیلم در ستایش رژیم صهیونیستی توسط کمپانی پارامونت؛

هالیوود ثابت کرد غلام حلقه به گوش اسرائیل است / بازی نتانیاهو در یک فیلم آمریکایی

هالیوود یک بار دیگر با ساخت فیلم "اسرائیل: تور شاهانه" ثابت کرد که غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیستی‌ست.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران هالیوود یک بار دیگر با ساخت فیلم "اسرائیل تور شاهانه" ثابت کرد که غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیستی‌ست و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی برای شرکت در مراسم اکران فیلم " اسرائیل : تور شاهانه" به هالیوود رفت.
 
بنیامین نتانیاهو در واقع بعد از ملاقات با باراک اوباما در واشنگتن، عصر سه شنبه شب برای پذیرایی به استودیو پارامونت در هالیوود برای دیدن فیلمی به نام" اسرائیل: تور شاهانه" به لس‌آنجلس رفت.   
 
این فیلم نگاهی بی‌سابقه به درون سرزمین‌های اشغالی داشته و نخست‌وزیر به رژیم صهیونیستی را عنوان بازیگر راهنما در نقش خودش می‌بینیم.   
 
" اسرائیل : تور شاهانه" را «جان فیت» کارگردانی و به همراه "گری پولاک" نویسندگی کرده است.
 
از بازیگران این فیلم می‌توان به " پیتر گرینبرگ" اشاره کرد که "نتانیاهو" به او اطلاعاتی بی‌نظیر از تاریخ می‌دهد.   
 
میهمان این برنامه "سارا نتانیاهو"، " اوزی‌لاندو" ، موسسه توریستی اسرائیل، کنسول‌گری اسرائیل در لس‌آنجلس، "دیوید سیگل" و "مل‌روجرز"خواهند بود.
 
بعد از دیدن فیلم نخست‌وزیر و دیگر مهمانان از استودیوفیلم سازی پارامونت پیکچر بازدید خواهند کرد.

ساخت این پروژه هنگامی در دستور کار هالیوود قرار گرفت که اخیرا در سطح جامعه این رژیم بحران هویت به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است و حتی بسیاری از جامعه شناسان آن رژیم آهنگ هشدار را نسبت به فروپاشی داخل صهیونیسم سردادند اما مشکل رژیم صهیونیستی با ساخت چند فیلم حل نخواهد شد زیرا آنها نمی‌توانند تاریخ نداشته‌ی خود را به شکل مجازی به وجود بیاورند همان طور که نتوانسته با ساخت پروژه‌هایی مثل 300 و یا آرگو تاریخ کهن ملتی مثل ایران را زیر سوال ببرد. 
 
این فیلم را می‌توان آخرین سری از مجموعه فیلم‌های "ون پایر (خون آشام‌ها)" دانست که در هالیوود تولید آنها بسیار پرتعداد و سابقه‌دار است!  



ترجمه:‌فاطمه سرلک/

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۳۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
رژیم صهیونیستی با نداشتن هویت نداشتن آبرو نداشتن رسمیت و... چه کارها و برنامه هایی انجام میده که خودشو با هویت کنه ،اما ما چه کار کردیم چه کاری انجام دادیم؟
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۸:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
یکی دیگه از دلایل حلقه به گوشی آمریکا اینه که بعد از هر جلسه 5+1 ، بلافاصله نماینده آمریکا به اسرائیل رفته و گزارش میدهد .
آخرین اخبار