آنچه در برنامه "سه ستاره" گذشت

تشكر لعیا زنگنه از حراست تا حرف‌هاي خودماني زنان بازيگر در شبكه 3

برنامه "سه ستاره" با حضور بازیگرانی چون"لعیا زنگنه"، "گلاره عباسی"، فریبا کوثری" ، لیلا زارع"، بهاره رهنما، شقایق دهقان و بهنوش بختیاری به روی آنتن رفت.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته برنامه "سه ستاره" با اجرای زهره سادات هاشمی و با حضور بازیگرانی چون "لعیا زنگنه"، "گلاره عباسی"، فریبا کوثری" ، لیلا زارع"، بهاره رهنما، شقایق دهقان و بهنوش بختیاری به روی آنتن رفت.   
 
بنابراین گزارش؛ "لعیا زنگنه"، یکی از داوران برنامه "سه ستاره"، در بخش اول این برنامه، گفت: ما تهیه کنندگانی داشتیم که یکی از آنها هنگامی که من خواهان خریدن خانه بودم بدون مطرح کردن درخواستم، این کمک را به من کرد و حتی بعد از آنکه من نحوه پرداخت کردن آن پول را جویا شدم تهیه کننده گفت که شما به آن مسائل کاری نداشته باشید.
 
وی ادامه داد: اکنون ورود بازیگران به این عرصه خیلی راحت تر شده است و همین موجب می‌شود که آنها، ارزش و قدر این حضور را ندانند و این خود فاجعه می‌آفریند.   
 
در ادامه "هاشمی"، مجری برنامه، با اشاره به صحبتهای "زنگنه" اظهار داشت: منظور شما از این صحبتها این است که در گذشته آدم‌ها هم قدشان خیلی بلندتر بود و هم وزنشان خیلی سنگین‌تر بود و به همین خاطر ورود به این حیطه سخت‌تر صورت می‌گرفت.   
 
"لعیا زنگنه" با تایید حرف مجری اظهار داشت: به افرادی که در این انتخاب شبکه 3  به عنوان زن بازیگر حضور داشتند، افتخار می‌کنم و وظیفه خود می‌دانم در مقابل این بانوان تمام قد بایستم زیرا آنها رنج‌ها و بی‌احترامی‌هایی را تحمل کرده‌اند و من به خاطر این بازیگران به خود می‌بالم که یک زن بازیگر هستم اما متاسفم که بعد از "افسانه بایگان" به عنوان ستاره اول تلویزیون و بعد از من، اتفاقی در این عرصه رخ نداد و من نتوانستم از آن به بعد بگویم که یک فرد در این عرصه عالی‌ است.   
 
این بازیگر عنوان کرد: وقتی من در کشور اسلامی زندگی می کنم که رهبر دینی آن ادامه نسلش یک زن است و در کشوری زندگی می‌کنم که فاطمه‌(س) حرمت دارد  و درجایی گفته می‌شود دختر من، مادر من است و من جایی بزرگ شده‌ام که ام‌المومنین و ام البنین را می‌شنوم باید احترام و شأن یک زن حفظ شود.   
 
وی افزود: "فاطمه" کلمه بسیار سنگین و مقدسی است به طوری که اگر من در این کشور سمتی داشتم نمی‌گذاشتم کسی اسم بچه‌اش را فاطمه بگذارد زیرا این اسم بسیار حرمت دارد و این اسم این القاب خیلی بار و مفهوم دارد.   
 
"زنگنه" بیان کرد: متاسفانه درجامعه کاری من شأن یک زن حفظ نمی‌شود و مجری مرد به جای سلام و احوالپرسی با من ابتدا به بازیگر سلام می‌کند و چون آدم معترضی هستم می‌گویم که این اتفاق نباید رخ دهد.
 
این بازیگر تصریح کرد: هسته اصلی جامعه زن و در واقع مادر است و باید ابتدا با زن فاطمه گونه برخورد شود تا رفتار، رفتار فاطمه‌گونه از خود ارائه دهد. اکنون با ما فاطمه گونه برخورد نمی‌شود و اکنون به ما بی‌احترامی هم می‌شود.   
 
وی افزود: حراست تلویزیون زمانی از من حمایت کرد و مثل کوه پشت من ایستاد برخلاف آنچه در تصوراتم بود و همیشه اسم حراست با خود ترسی را به همراه داشت اما حراست صدا و سیما باعث شد که من بسیار راحت به کارم ادامه دهم.
 
"زنگنه" گفت: من در مسند داور در انتخاب شبکه 3 حاضر نشدم و تنها نظرم را ارائه کردم به نظرم دقیق‌ترین نظر مال مردم و بهترین داوران مردم هستند.
 
وی افزود: "تولدی دیگر"، "مدار صفر درجه" و از این دست سریال‌ها دیگر تکرار نمی‌شوند زیرا طبق باورهای دینی ما تا کارگر عرقش خشک نشده باید پولش پرداخت شود در صورتی که این اتفاق اکنون نمی‌افتد.
 
"هاشمی" مجری برنامه با اشاره به اینکه اصلا قصد طرفداری از صدا و سیما را ندارد گفت: اکنون واقعا صدا و سیما بودجه‌ای ندارد و این مسئله واقعا تقصیر صدا و سیما نیست.   
 
"زنگنه" تصریح کرد: حضور آتنه فقیه‌نصیری، عاطفه نوری و رویا نهالی کمرنگ شده است زیرا احترام‌ها حفظ نمی‌شود و فیلم‌نامه وگروه خوبی هم برای کار انتخاب نمی‌شود.

همچنین در بخش دوم برنامه "گلاره عباسی"، فریبا کوثری" و لیلا زارع" حضور داشتند.

"گلاره عباسی" در این بخش اظهار داشت: من بیشتر سریالهای شبکه 3را دنبال می‌کنم و با توجه به آنکه به فوتبال خیلی علاقه‌ای ندارم اما به دلیل جذابیت اجرای " عادل فردوسی پور" برنامه "90" را حتما می‌بینم.
 
در ادامه "فریبا کوثری" بیان کرد: تا آنجایی که وقت به من اجازه دهد تمام سریالها را می‌بینم تا با رزومه کاری کارگردان آشنا شوم و علاوه بر آن فوتبال‌ها به خصوص مسابقات مربوط به تیم ملی را دنبال می‌کنم و اولویتم در انتخاب کار در شبکه‌ها شبکه یک وشبکه 3 است.  
 
"عباسی" در ادامه با اشاره به سریال "شیدایی" و استقبال مردم ازاین سریال اظهار داشت: خوشحالم که با سریال "شیدایی" درشبکه 3 سیما شناخته شدم و فکر می‌کنم این سریال به مخاطب احترام گذاشت و کار شریف و درستی بود.
 
وی افزود: کار "شیار  143 " نیز یکی از بهترین کارهای من بود که سیمرغ آرای مردمی از جشنواره سی و دوم دریافت کرد و بازی "مریلا زارعی" درآن بسیار فوق‌العاده بود و می‌دانم که "زارعی" نیز همه برنامه‌های تلویزیون را دنبال می‌کند.
 
"لیلا زارع" نیز عنوان کرد: "ارمغان تاریکی" نیز از روی دل کار شد و به همین خاطر همدلی مردم را به همراه داشت و به یک کار فراموش نشدنی تبدیل شد. 

بنابراین گزارش میهمانان بخش آخر برنامه "سه ستاره" بازیگران طنز بودند و در این بخش بهاره رهنما،‌ بهنوش بختیاری و شقایق دهقان حضور پیدا کردند.  
 
"بهاره رهنما" در ابتدای صحبتهایش با اشاره طنز آمیزی به سخنان "لعیا زنگنه" گفت: با توجه به صحبت‌های وی که بعد از خانم بایگان و خود ایشان بازیگر فوق‌العاده‌ای نداشتیم پس ما باید برویم و خانه‌مان بنشینیم.  
 
وی افزود: "بهنوش بختیاری" یکی از بی‌عهده‌ترین و بی‌گره‌ترین زنان بازیگر است و کار کردن با او بسیار لذت بخش است.
 
"دهقان" در ادامه با اشاره به اینکه "بهنوش بختیاری" مجری بوده و اسمش در بین این ده گزینه نبود، عنوان کرد: آخی تو شماره نداری.  
 
بنابراین گزارش؛ "شقایق دهقان"، "شبهای برره" را یکی از خاطره‌انگیزترین کارهایش در شبکه 3 دانست و "مهران مدیری" را جزء بهترین طنز پردازان این مرز و بوم معرفی کرد.
 
در ادامه گزارش "بهاره رهنما" به خاطر نوستالژی که از شبکه 3 داشت، اشک ریخت و گفت:من و خانواده‌ام بیشتر عمرمان را در شبکه 3 گذرانیدم و حال که به گذشته نگاه می‌کنم واقعا اشک از چشمانم جاری می‌شود حتی دخترم هم از کودکی تمام لحظه‌هایش در سریالها گذشته است و اکنون نگاه می‌کنم چقدر همه چیز زود گذشته است.  
 

انتهای پیام/اق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۷:۰۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
با اینکه سنم قد نمی دهد اما همه ی کارهای قدیمی خانم لعیا را یدم .واقعا بهترین هستن.......
Iran (Islamic Republic of)
اذین
۲۲:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
خیلی بازیگر توانمندی هستن!!!!برنامه ۳***هم خوبه ولی کاش آقای علیخانی خودشون اجرا میکردن !اون موقع درصد بیننده هاشونم بیشتر میشد!?البته الانم هست ولی از نظر من آقای حسینیان نتونستن به نحو احسن از عهده اجرای این برنامه بر بیان!!جای آقای علیخانی خالی''''شباتون پر ستاره
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۴:۵۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
شجاعت و رادمردی و شیرزنی را در لعیا زنگنه دیدم. خدا اینطور بازیگران لایق و متعهد را در هنرمندان کشور ما زیاد گرداند «انشاءالله»
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
خانمهای بازیگر شما عزیزان علاوه بر نام بردن از اسم مبارک فاطمه(س) باید منش و رفتارتان نیز الگو برداری از ایشان باشد و حجاب فاطمی داشته باشید در صورتیکه 99/99 درصد از هنر مندان و بازیگران حجاب ندارند.
آخرین اخبار